Problemy z aktywacją N

misha

New member
Może ktoś już o tym pisał (chociaż nie zauważyłem): w n-ce mają obecnie wielką awarię z aktywowaniem dekoderów. Czekam od ostatniego piątku (9 XI) i do dnia dzisiejszego nie mogę oglądać zakupionych programów. Wiem, że mają z tym problem rownież inne osoby, które w ostatnich dniach podpisały umowy. Podobno jest jakaś wadliwa seria dekoderów - nie wiem nie znam szczegółow.

A teraz kilka słów o poziomie obłsugi klienta na infolinii Telewizji Nowej :roll: Generacji:

Od piątku dzwoniłem do nich 4-5 razy. (co jest dla mnie szczytem cerpliwości). Za każdym razem przed połączeniem z "konsultantem" trzeba wstukać ciągi cyferek - najpier wybierasz rodzaj sprawy, kategorię itp potem numer abonenta, umowy, hasło cyfrowe itd. Potem przy dobrych wiatrach 5 minut czekania na to aż ktoś się zgłosi (w sobotę czekałem 20 minut). Jak już w końcu jakiś "specjalista" odbierze pyta o ...... numer umowy, abonenta i hasło cyfrowe. Za każdym razem po przedstawieniu sprawy informowano mnie, że trzeba czekać, że za około 2 godziny będzie ok, że technicy już działają i inne takie bzdety o ich wewnętrznych procedurach, które mnie g... obchodzą.
Dzisiaj zdecydowałem się rozwiązać umowę (w zasadzie odstąpić) bo jest w niej napisane, że jeśli w ciągu 3 dni roboczych nie aktywują usługi mozna odstąpić, i tu najlepsze - Pani powiedziała mi, że usługa została akywowana (!) a to,że ja nic nie widzę na telewizorze to już jest usterka techniczna i nie jest podstawą do odstąpienia.

Generalnie żenada i nie polecam. Chociaż oferta programowa odpowiadała mi najbardziej to raczej będę się od nich trzymał z daleka.

Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

tomeck

New member
nie mam zamiaru w żaden sposób usprawiedliwiać infolinii ale to niestety jest zło konieczne KAŻDEJ platformy cyfrowej.


uwierzcie mi, że wszędzie działają na zasadzie "dzień dobry witamy już was mamy" i nie jest to wina gościa, który akurat odebrał telefon tylko tych wyżej.
 

rfr

New member
W n-ce jest ten plus ze mozesz smialo wymienic nboxa na nowego jezeli uwazasz ze jest wadliwy. ja mialem dokladnie ten sam problem (czekalem na aktywacje 3 dni -sobota->poniedzialek) - w poniedzialek wymienilem tuner bez najmniejszego problemu i po podlaczeniu czekalem na aktywacje ok 1h. Polecam to rozwiazanie w razie jakichkolwiek problemow z tunerem.
 

awujotka

New member
Bez reklam
Ja 2.11 na aktywację czekałam ok. 5 minut.:) tak więc nie jest aż tak źle, możesz miałes po prostu pecha, albo coś z n-boxem jest nie tak...
 

misha

New member
tomeck napisał:
...nie jest to wina gościa, który akurat odebrał telefon tylko tych wyżej.

To też nie wyżywałem się na nich - chociaż wierzcie mi, że miałem pokusę...

rfr napisał:
Polecam to rozwiazanie w razie jakichkolwiek problemow z tunerem.

Właśnie tak planuję zrobić tylko,że w punkcie w którym kupowałem mają tylko te z wadliwej, nowej serii.

awujotka napisał:
możesz miałes po prostu pecha, albo coś z n-boxem jest nie tak...

Nie tylko z moim, ale z każdym z serii BXZB.

Echh... obym miał gdzie obejrzeć sobotni mecz.
 

mundi21

New member
wstukiwanie numerów umów,kart oraz innych numerów w zależności od nurtującego nas zagadnienia to również część programu który funduje CP swoim klijentom. Ja ostatnio zawisłem na słuchawce przez około dwie godziny rozmawiając z konsultantem od spraw technicznych, co i tak nie doprowadziło do rozwiazania problemu. Gdy połącztyłem sie ponownie, oczywiście z innym, w ciągu pięciu sekund dowiedziałem sie że problem rozwiąże odłączenie dekodera na dziesięć sekund od zasilania.To ci dopiero fachowiec, pomogło!!. Aha, pierwszy pod koniec rozmowy stwierdził że sygnał nadawany do mnie jest ok, drugi po dosłownie chwili oświadczył że z sygnałem jest coś nie tak bo przerywa.:hmm: Odnosze czasami wrazenie że ci "konsultanci" co tydzień zmieniają się. I tak pierwszy tydzień w n-ce, drugi w CP i.........
 

rfr

New member
misha napisał:
To też nie wyżywałem się na nich - chociaż wierzcie mi, że miałem pokusę...



Właśnie tak planuję zrobić tylko,że w punkcie w którym kupowałem mają tylko te z wadliwej, nowej serii.
Nboxa mozna wymienic w kazdym punkcie niezaleznie gdzie sie go kupilo - oczywiście w zaleznosci od dostepnosci, ale np. w takich fabrykach jak MM czy Saturn zawsze cos znajdą :)

pozdrawiam
 

misha

New member
Wczoraj tuż przed wyjściem z domu w celu wymiany boxa postanowiłem dać temu staremu ostatnią szansę. Zadzwoniłem po raz N-ty ;) i oczywiście dowiedziałem się, że nie ma żadnego problemu, że nie ma wadliwej serii, że nie mam wymieniać i że Pani wyśle po raz kolejny sygnał aktywujący. Nie pytajcie mnie co się stało, ale po 10 minutach wszystko działało. Nie wiem co magicznego Pani zrobiła czego nie robili poprzedni konsultanci ale reklamację i tak napiszę.

Grunt, że działa.
Pozdr
 

wiatra_k

New member
W nawiązaniu do wątku z przykrością stwierdzam, że telewizja tzw. nowej generacji "N" niestety okazała się zaprzeczeniem profesjonalizmu i postępu technologicznego, który nieustannie postępuje, czy tego chcemy czy nie państwo "N". W moim przypadku od dwóch dni telewizja nowej generacji nie jest aktywna. Kilkanaście rozmów przeprowadzonych z biurem klienta, na bezskutecznie żenująco niskim poziomie empatii ze strony N, daje naprawdę wiele do myślenia. W dobie konkurencji i walki o polepszanie, upraszczanie procedur, takie zachowanie nie tylko jest niedopuszczalne ale po prostu głupie. Od roku jestem również klientem polsatu cyfrowego, co do którego można by znaleźć również kilka zastrzeżeń, ale w odniesieniu do aktywacji " n-ka" niech się uczy. W związku z wycofaniem przez polsat pakietu kanałów CBB, na pewno sporo osób będzie szukało nowej platformy. Jeśli decydujesz się i chcesz czekać kilka dni na telewizję nowej generacji to musisz uzbroić się w kilkudniową dużą cierpliwość, która wielokrotnie, jak czytałem, może zakończyć się wymianą dekodera. Nie liczcie, że kontakt z BOKlienta wniesie do sprawy coś wzniosłego, oprócz złości i bezsilności. Usłyszysz: musi pan/pani czekać 24 godz. na wpisanie umowy, kolejne 24 godz. na przesłanie demo pakietu, czy tam aktywowanie. Pozdrawiam nowych klientów "N" i przypominam, że w przeciągu 10 dni od podpisania umowy mają państwo prawo zrezygnować bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów.
 

Frauka

New member
Bez reklam
wiatra_k Ty tak wszędzie chodzisz z tym tekstem i tylko kopiuj wklej używasz ? :)

Moja rodzina ma kilka eNek. Nikt nie ma problemów. Aktywacje w 20 minut.
Do BoK dzwoniłam 2x i za każdym razem połączenie po kilku minutach.
Nie sugeruj się tym, że jak na forum N kilka czy kilkanaście osób napisze o swoich problemach to znak, że każdy je ma. To jest jakiś niewielki procent ludzi. Do tego połowa z nich potrafi czekać miesiąc na aktywację i pisać posty zamiast wziąć dekoder pod pachę i wymienić w najbliższym Apsis.
 

wiatra_k

New member
Witam. To prawda, teks zamieściłem na trzech forach. Nie będę się powtarzał. Temat został zamkniety na innym forum. Dziękuję za odpowiedz.
 

FishRoman

Klub HDTV.com.pl
VIP
Niestety-wiatra k-ma rację-widocznie Frauka z rodziną ma więcej szczęścia.Ja już 14 dni czekam za softem turbo na który powinno się czekać 24godź.Siedem razy dzwoniłem i słyszę tylko -przepraszamy bardzo mamy problemy techniczne a skargi którą wysłałem mailem przez 3 dni nawet nikt nie przeczytał bo też jakieś problemy techniczne.Najgorsze jest to że nie mogłem odstąpić od umowy bo aneks tego nie przewiduje.Gdybym zawarł nową umowę to tak,i w ten oto sposób nie ma nawet komu się użalić-chyba że tu-na forum.Pozdrawiam.
 
Do góry