Cześć wszystkim,
Do założenia tego tematu natchnął mnie kolega "Remipl". Chciał bym się zapytać posiadaczy Onkyo (modele 2014) czy wszyscy po ostatniej aktualizacji uruchamiając Spotify otrzymujecie komunikat :
"To start playing music, select the music on your Spotify smarfone, tablet or PC app. then press the Connect speaker for playback from device. For more information on this feature & compatibility. please visit www.spotify.com/connect.
Na tym się kończy i nie da się z poziomu amplitunera wejść nigdzie dalej.
Niestety jestem posiadaczem smartfona z WP 8.1, a na ten system spotify jest okrojony więc za konieczność uznałem przesiadkę na Deezer.
Prośba o info jeżeli ktoś ma pomysł co z tym zrobić... ?
Do założenia tego tematu natchnął mnie kolega "Remipl". Chciał bym się zapytać posiadaczy Onkyo (modele 2014) czy wszyscy po ostatniej aktualizacji uruchamiając Spotify otrzymujecie komunikat :
"To start playing music, select the music on your Spotify smarfone, tablet or PC app. then press the Connect speaker for playback from device. For more information on this feature & compatibility. please visit www.spotify.com/connect.
Na tym się kończy i nie da się z poziomu amplitunera wejść nigdzie dalej.
Niestety jestem posiadaczem smartfona z WP 8.1, a na ten system spotify jest okrojony więc za konieczność uznałem przesiadkę na Deezer.
Prośba o info jeżeli ktoś ma pomysł co z tym zrobić... ?