Witam Państwa.
Mam następujący problem w moim telewizorze Philips PUS6401/12. System Android TV więc podejrzewam, że w każdym innym będzie to samo.
Dwa tygodnie temu po aktualizacji aplikacji "Youtube" do nowszej wersji nie mogę włączyć swojego konta jako głównego w aplikacji.
Mam dwa kanały na Youtube na jednej skrzynce pocztowej. Kanał główny, który jest zawsze gdy zakładamy konto oraz drugi, tzw. "konto marki". W poprzedniej wersji aplikacji, gdy logowałem się, program zawsze pytał czy chcę się połączyć z kanałem A czy z kanałem B.
W nowej wersji, aplikacja Youtube wyłącznie łączy mi się z kanałem A. Nie mogę wybrać kanału B na którym mam wszystkie subskrybcje i z którego zawsze korzystam.
Próbowałem zmienić kanał B jako główny, ale nie da się. Pomoc techniczna Philipsa rozkłada ręce i twierdzi, że to błąd po stronie Youtube.
Ja natomiast telewizor mogę wyrzucić obecnie do kosza bo telewizji nie oglądam i korzystam wyłącznie z aplikacji internetowych. I właśnie youtube był główną z której korzystałem, a która obecnie jest bezużyteczna.
Owszem, znalazłem na to sposób, ale bardzo uciążliwy. Codziennie wykonuję deinstalację do poprzedniej wersji i wówczas jest wszystko ok. Następnego dnia automatycznie telewizor instaluje mi nową i znów mam wiszący kawał plastiku na ścianie nadający się do utylizacji.
Czy ktoś miał może ten sam problem i był w stanie go rozwiązać?
Mam następujący problem w moim telewizorze Philips PUS6401/12. System Android TV więc podejrzewam, że w każdym innym będzie to samo.
Dwa tygodnie temu po aktualizacji aplikacji "Youtube" do nowszej wersji nie mogę włączyć swojego konta jako głównego w aplikacji.
Mam dwa kanały na Youtube na jednej skrzynce pocztowej. Kanał główny, który jest zawsze gdy zakładamy konto oraz drugi, tzw. "konto marki". W poprzedniej wersji aplikacji, gdy logowałem się, program zawsze pytał czy chcę się połączyć z kanałem A czy z kanałem B.
W nowej wersji, aplikacja Youtube wyłącznie łączy mi się z kanałem A. Nie mogę wybrać kanału B na którym mam wszystkie subskrybcje i z którego zawsze korzystam.
Próbowałem zmienić kanał B jako główny, ale nie da się. Pomoc techniczna Philipsa rozkłada ręce i twierdzi, że to błąd po stronie Youtube.
Ja natomiast telewizor mogę wyrzucić obecnie do kosza bo telewizji nie oglądam i korzystam wyłącznie z aplikacji internetowych. I właśnie youtube był główną z której korzystałem, a która obecnie jest bezużyteczna.
Owszem, znalazłem na to sposób, ale bardzo uciążliwy. Codziennie wykonuję deinstalację do poprzedniej wersji i wówczas jest wszystko ok. Następnego dnia automatycznie telewizor instaluje mi nową i znów mam wiszący kawał plastiku na ścianie nadający się do utylizacji.
Czy ktoś miał może ten sam problem i był w stanie go rozwiązać?