Problem z Onet Vod na BD-D5300 ?

zbyszek35

New member
Witam mam problem z aplikacją na Smart Hub w Blue Ray Samsunga BD- D5300, Aplikacja się zawiesza ,z opóźnieniem reaguje nawet na pilota, obraz się taszczy ,zawiesza ,ogólnie nie działa jak trzeba po czym pozostaje tylko restart. Inne aplikacje jak Ipla , Iplex , TVP Vod działają dobrze. Internet 100mb/s .W/g mnie wina jest po stronie aplikacji. A jak jest u Was ? , IP mam ustawione automatycznie.
Mam jeszcze mały problem z synchronizacją dźwięku i obrazu czasem się rozjeżdża ale na to znalazłem sposób cofam film na chwilę i w 80 % pomaga.
 
Ostatnia edycja:

fomicz

Member
DB-E5500 mam podobne problemy. vod.onet.pl zawiesza się, proram potrafi zatrzymać odtwarzanie i... trzeba zaczynać od początku. iplex, tvp tvn- bez problemu.
 

avgjoe

New member
Tez mam ten problem ale z VOD TVP (bluray troche starszy bo model BD-D6500).
Czy ktos probowal sie kontaktowac z TVP? tez mam szybki internet (20mb) wiec raczej wina nie jest po stronie mojego polaczenia... moze za duzo ludzi sie laczy z ich serwerami i system nie wytrzymuje?
 

zsoi3

New member
Bez reklam
To są typowe problemy ze Smart TV- raz aplikacja nie działa, raz źle jest napisana; innym razem Smart TV coś skopany albo Samsung czegoś niezautoryzował... Tak po prostu jest - to kwestia przypadku, posiadanego modelu, wersji aplikacji, etc...

Niestety - w chwili obecnej Smart TV taki właśnie jest...
 
Do góry