Problem z konsolą i ceną

Arbii

New member
Witam. Ostatnio poluję na jakąś konsolkę . Niedawno mój kuzyn kupił Ps3 żeby sobie pograć. Nie przypadło mu jednak to do gustu i grał tylko trochę ze swoim kolegą w GH. Chce mi go sprzedać za 1400 zł, w skład Ps wchodzą : 2 pady ,te różne kabelki HDMI i USB nie znam się na nich ale wszystko działa bo pożyczył mi żeby przetestowac :p, 6 części guitar hero są to :GH Metallica, GH Aerosmith, GH Warriors of rock, Band Hero, GH World Tour, Guitar Hero 5, do tych GH są 2 gitarki, i jeszcze NFS The Run jakieś Limited Edition, Crysis 2, Tekken 6 i tam takie gry które można ściągnąć z tego konta ps , InFamous2, Killzone2 itd. Konsola ma pamięć 250 GB jak nie 500 GB bo nie jestem pewien. Konsola nie ma move. Wydaje mi się że to świetna cena jak na to co w tym zestawiku jest ale jak już wspomniałem jestem kompletnie zielony w tym temacie :)
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Cena jest ok, ale sam sobie policz jak Ci sie to kalkuluje. Za 600zl mozna kupic uzywanego slima z 320gb w bdb. stanie z roczna gwarancja. Wiec 800zl taniej, pytanie czy Ci potrzebne te wszystkie bonusy i ew. czy chce Ci sie bawic w sprzedawanie tego potem na allegro.
 

Masta_J

Active member
Bez reklam
Z roczną gwarancją? Sony daje tylko jeden rok gwarancji nie ma więc konsoli używanych z rocznymi gwarancjami.

Pozdrawiam,
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Faktycznie jezeli jest to tylko rok to w takiej sytuacji moja konsola miala ok. 2-3 msc. gwarancji (zaokraglilem do roku) myslac ze sa to 2 lata.
Nie specjalnie tutaj interesowala mnie gw. chcialem jako druga na juz i taka tez kupilem, tak czy inaczej dziala.
 
Ostatnia edycja:

rogal3

Member
Gwarancja trwa 24 miesiące.
Wiem, bo po dwóch latach padł mi laser i sony go nieodpłatnie wymieniło.

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
 

[Raccoon]

New member
Bez reklam