Problem z grą RATCHET & CLANK: tools of destruction

Jussi

New member
Bez reklam
Witam. Jestem swiezym posiadaczem konsoli PS3. Dzisiaj ja podlaczylem i pierwsza gra, ktora sprawdzilem bylo Rachet&... Niestety po wlozeniu plyty odpala sie sony, napis Insomnia czy costam po czym pokazuje sie komunikat, iz mam za malo miejsca na dysku aby uruchomic gre, ze potrzeba 413 MB i tyle. Dysk formatowalem, to jest wersja 80gigowa i nic na dysku nie mam.

Czy ma ktos jakis pomysl co sie moze dziac? Jestem zielony jesli chodzi o pleyasza... czy to wina gry czy konsoli?

Po tym odpalilem Final Night i Uncharted i one dzialaly dobrze :hmm:

ps_user

New member
Bez reklam
Jeśli konsola nie jest podłączona do netu to bym podpiął i ściągnął uaktualnienie zarówno gry (jeśli takie jest) jak i frimware'u konsoli.
Jeśli to nie pomoże to wymiękam :(

Masta_J

Active member
Bez reklam
Szukać na forum (nie wiem czy na tym :roll: :roll: :roll: ).
Był już taki temat.

Podpowiem, że musisz pewną ilość danych zassać na dysk konsoli, pościągaj jakieś dema i trailery i ruszy.

Pozdrawiam,

marcinoko

New member
oskar01 napisał:
Witam

Rozwiązaniem problemu z grą Ratchet & Clank jest dodanie 500 MB danych na dysk (np. sciągając jakieś demo z Playstation Store).
Jest to po prostu błąd gry dotyczący sprawdzania ilości dostępnego wolnego miejsca na dysku.

Pozdrawiam

.

Pozdrawiam

Jussi

New member
Bez reklam
Hmmm wpisywalem na forum tytul tej gry ale nie moglem nic znalezc na ten temat. Tak czy siak dziekuje za pomoc. Na razie nie mam internetu w konsoli ale zgram jakies divxy na dysk i wtedy sprawdze.

Dziekuje i pozdrawiam.:bober:

ps_user

New member
Bez reklam
Czyli, prawdopodobnie moje rozwiązanie może działać. Bo na pewno wypuścili już łatkę która ten "bug" rozwiązuje. Tylko :hmm: nie wszyscy grają online.

jezusik

New member
Witam,