Witam serdecznie. Mam pytanie.
Kupiłem niedawno zestaw kina domowego firmy Pioneer składającego się z amplitunera VSX-519V
i odtwarzacza Blu-ray BDP-120. Przez dwa miesiące wszystko był ok. Potem pojawił się problem zaniku obrazu w telewizorze (pojawia się komunikat „brak sygnału”), przy czym dźwięk jest ok.
Zmieniłem gniazdo HD w telewizorze i problem znikną. Miną kolejny miesiąc i podczas oglądania kolejnego filmu obraz znów przepadł. Zmiana gniazda HD w TV nic nie dała. Bezpośrednie podłączenie odtwarzacza do TV też nic nie dało. Sprawdzałem też kable HD, są ok.
Próby zmiany ustawień TV i ampli… a także powrót do ustawień fabrycznych na nich, też nic nie dały.
Może ma ktoś propozycję do rozwiązania problemu. Serdecznie dziękuję.
Kupiłem niedawno zestaw kina domowego firmy Pioneer składającego się z amplitunera VSX-519V
i odtwarzacza Blu-ray BDP-120. Przez dwa miesiące wszystko był ok. Potem pojawił się problem zaniku obrazu w telewizorze (pojawia się komunikat „brak sygnału”), przy czym dźwięk jest ok.
Zmieniłem gniazdo HD w telewizorze i problem znikną. Miną kolejny miesiąc i podczas oglądania kolejnego filmu obraz znów przepadł. Zmiana gniazda HD w TV nic nie dała. Bezpośrednie podłączenie odtwarzacza do TV też nic nie dało. Sprawdzałem też kable HD, są ok.
Próby zmiany ustawień TV i ampli… a także powrót do ustawień fabrycznych na nich, też nic nie dały.
Może ma ktoś propozycję do rozwiązania problemu. Serdecznie dziękuję.