Problem z 200hz w LG 42LH5000

mad_dog

New member
Witam

Mam pytanie na temat lg 42lh5000 i proszę o pomoc. Kupiłem ten telewizor ponieważ ma 200hz i wydaje mi się że opcja ta powinna zapewnić super płynny obraz ale tak nie jest. Nie zależnie od źródła obraz najwyrazniej "przycina" i nie jest cały czas płynny jak chyba powinien być. Film blu-ray odtwarzany z ps3 slim może i wygląda ładnie ale animacja nie jest cały czas płynna tylko co kolejną scenę przeciąga/przycina. To samo dzieje się na freeview a jak podłączę laptopa przez hdmi celem oglądnięcia filmu divx rezygnuje po kilku minutach bo obraz szarpie poprostu, wygląda to tak jak by zachowana była ilość klatek, jest płynnie i wyraznie a za chwilę jakoś by ich zabrakło i obraz przytnie. Nie znam się na tym więc spakowałem swoje ps3 razem z filmem blu-ray i udałem się do sklepu w którym zakupiłem telewizor. Obsługa była na tyle miła że pozwolili mi podłączyć ps3 do takiego samego lg lh5000 tylko 37 cali i ten sam problem. Żeby było smieszniej na 100hz-owym samsungu LE40B651T było tak samo. Dlaczego tak jest? czy może tak ma być? może ta technologia nie jest jeszcze do końca dopracowana? Uprzejmie proszę was o pomoc. Dzięki
 

qqlek

New member
szarpie

spróbuj włączyć/wyłączyć w menu opcje odpowiadające za poprawianie płynności obrazu typu: true cinema itp.
nie pamiętam dokładnie jak się to nazywa
 

gargooletz

New member
Mam dokładnie ten sam problem z kupionym w piątek Sony Bravia KDL40Z5500. Filmy hd odtwarzane z laptopa (przez D-sub) dosłownie co kilkanaście sekund jakby gubią klatkę - ruch przyspiesza i jest nienaturalny. Nie jest to na pewno wina laptopa, bo tam obraz jest płynny.
Problem pojawia się też przy niektórych filmach, reklamach telewizyjnych (podłączony przez SCART, dekoder UPC - cyfrowy). Co najdziwniejsze ten efekt nie występuje cały czas, tylko przy niektórych programach.
Film odtwarzany przez dvd player (SCART) wykazywał takie same objawy, ale było to rzadsze i mniej regularne.