[PROBLEM] Filmy 3d !!!!!

xRevex

New member
Witam. Posiadam telewizor LG 42lm3400. Problem tkwi w tym, iż po zgraniu sobie na pen-drive filmów 3d, tylko dla przetestowania, obraz po odpaleniu jest, tylko, że gdy założę okulary obraz się nie zmienia, nie widać efektów 3d. Pierwszy film, którego chciałem obejrzeć, był podzielony na dwie części: Lewa-Prawa.
Więc pomyślałem że właśnie tego rodzaju filmów telewizor nie obsługuje. No to odpaliłem drugi film, tym razem bez podziału no i tak samo bez skutku. Jestem bardzo ZIELONY w tych sprawach, także proszę o pomoc, jeśli by dało radę krok po kroku. Pozdrawiam

xRevex

kaper.1981

Member
Bez reklam
format lewa prawa (sbs) jest prawidłowy po odpaleniu filmu musisz scalic obraz w jeden w menu 3d jest taka funkcja .
i 3d bedzie ok.

xRevex

New member
kaper, czyli rodzaj filmy 'over under' dzialac nie bedzie?:< ale przecież on też byl lewa prawa, wiec pojecia niemam ;d

xRevex

New member
Jak już mówiłem jestem zielony w tych sprawach. Nie mogę znaleźć opcji skalowania... Czekam na dalsze odpowiedzi !

broda1725

New member
Bez reklam
A czy instrukcje czytałeś ?
Jeśli w specyfikacji tv pisze ze ma 3D to z tv jest wszystko ok tylko nie potrafisz włączyć tryb 3D, zajrzyj do instrukcji ona ci prawdę powie.

Ps. Ja zawsze zaczynam od instrukcji.

xRevex

New member
Hmm. Co mogę wywnoskować z instrukcji. 3d odpala się bardzo łatwo, poprzez kliknięcie na pilocie klawiszu '3d' i to w zupelnosci wystarcza, lecz już większym problemem jest nieopisane w instrukcji poprawne ustawienie tego trybu. Czekam na dalsze podpowiedzi ! Pozdrawiam .;)

gsmfon

New member
A ja mam takie pytanie, film jest podzielony poziomo (góra . dół) scalić potrafię i jest ok w okularach. Ale jak wyłącze 3d aby oglądać bez okularów to mam 2 obrazy. Co zrpbić aby obraz był też scalony przy normalnym oglądaniu.?

sipap

New member