Pomoc w zakupię

Darek_88

New member
Witam muszę kupić teściowi odtwarzacz blue ray, a kompletnie się na tym nie znam. Poradźcie proszę , któy z wymienionych modeli jest wg was najleszy i czemu. Z góry dziękuję za pomoc.

Panasonic BD75
Sony BDP-S280
LG BD660
Samsung D5300
Samsung C5500

dragon79

Member
Jaki ma TV? Czego oczekuje od odtwarzacza blu-ray? Czy ma to być odtwarzacz 3D? Czy potrzebne są dodatki typu widgety, aplikacje, odtwarzanie z sieci, z USB itp. itd. Zastanówcie się chwilę i sprecyzujcie swoje preferencje.

Darek_88

New member
Ogolnie nie dodałem, że ma to byc prezent i nie za bardzo moge konsultowac za bardzo z tesciem cokolwiek. Tv to 40 cali Lcd sharp. Odtwarzacz ma sluzyc tylko to oglądania filmów z płyt ewentualnie z dysku zewnetrznego i moze w przyszlosci połączenie wifi ale to nie koniecznosc. Nie znam się na tym więc proszę was drodzy forumowicze o poradę.

Darek_88

New member
Ok zawęziłem poszukiwania do 3 modeli:

LG BD660
Samsung D5300
Panasonic BD75

Cały dzień czytam i porównuję i już mam taki mętkik w głowie, że nie potrafie się zdecydować. Bardzo proszę o wasze typy i uzasadnienia. Interesuje mnie ogolnie jakość obrazu, dźwięku, jakość wykonania i jak najniższa awaryjność. Z góry bardzo dziękuję za rzeczowe komentarze.

dragon79

Member
Jeśli chciałbyś w bliższej przyszłości korzystać z WiFi, to lepiej teraz dołożyć i kupić odtwarzacz z wbudowaną bezprzewodową kartą sieciową - takie rozwiązanie jest tańsze niż dokupowanie dedykowanej karty sieciowej USB.
Może to być model:
LG BD670 od 520 zł
Panasonic DMP-BDT210 od 580 zł chwalony na Panasonic DMP-BDT210 review from the experts at whathifi.com

W cenie do 400 złotych mogę polecić:
LG BD660 od 350 zł (odtwarza też Blu-ray 3D)
Samsung BD-D5300 od 320 zł
Panasonic DMP-BD75 od 330 zł