Pomoc w wyborze kabli do HK3490 + klipsch RF-82 II

kubakas

New member
Po zapoznaniu się z rożnymi opiniami na tym forum wybralem taki właśnie zestaw.Sprzęt zamówiony teraz czekam tylko na kuriera.Poniewaz jestem laikiem w tej dziedzinie chciałbym prosić was o pomoc w wyborze kabli.
Chciałbym to wszystko podpiąć w taki sposób:
Tuner-hdmi-HK-hdmi-46pfl5605h.
Jeden kable hdmi (był z dekoderem Polsatu) już posiadam.
Teraz tak jest sens go zastosować ? jeśli nie to co byście polecili ?
Kolumny najprawdopodobniej będę ustawione naprzeciwko siebie wzdłuż przekątnej pokoju.
Długość kabli do kolumn to 3m+7m.
Kwota jaka mogę przeznaczyć to 600zl
 

kubakas

New member
Jak wspomniałem jestem laikiem ale bylem pewny ze hk ma wyjście hdmi ale niestety.
W takim razie jak to wszystko ze sobą spiąć i jakimi kablami ?
 

rumburak80

New member
Bez reklam
Dzwięk z tunera do ampli po optycznym lub coaxialnym (któreś napewno jest w tunerze) obraz z tunera po hdmi bezpośrednio do tv.Oba połączenia naraz.Kabelki kupisz na allegro lub w miejscowym sklepie rtv.
 

maniekn274

New member
Bez reklam
Po zapoznaniu się z rożnymi opiniami na tym forum wybralem taki właśnie zestaw.Sprzęt zamówiony teraz czekam tylko na kuriera.Poniewaz jestem laikiem w tej dziedzinie chciałbym prosić was o pomoc w wyborze kabli.
Chciałbym to wszystko podpiąć w taki sposób:
Tuner-hdmi-HK-hdmi-46pfl5605h.
Jeden kable hdmi (był z dekoderem Polsatu) już posiadam.
Teraz tak jest sens go zastosować ? jeśli nie to co byście polecili ?
Kolumny najprawdopodobniej będę ustawione naprzeciwko siebie wzdłuż przekątnej pokoju.
Długość kabli do kolumn to 3m+7m.
Kwota jaka mogę przeznaczyć to 600zl
Napisz jak już towar dostaniesz jak to gra,bo mam zamiar ten zestaw kupić tylko że ja bym wziął 62,albo f3
 

kubakas

New member
Cały sprzęt już mam w mieszkanku.
Teraz tak.HK podpiąłem kablem optycznym do tuner a tuner kablem hdmi do tv i lipa nic cisza.Co może być tego przyczyna ??
 

rumburak80

New member
Bez reklam