Pomoc w wyborze HD player-a

janusz_kasia

New member
Witam,

Wielu użytkowników tego forum posiada pewnie odtwarzacz multimedialny dlatego proszę o pomoc w jego wyborze, oto moje opcje:
· Ferguson 310
· Ferguson 200A
· Ferguson 210
· Popcorn A210
· Popcorn A200

Najbardziej zależy mi, by odtwarzacz czytał wszystkie formaty (rmvb mnie nie interesuje), ale począwszy od divixa poprzez najnowsze formaty. Gdzieś na forum rzuciło mi się w oczy, że ponoć Ariva nie czyta plików AVI, pomimo, iż jest wyszczególnione w specyfikacji więc może ktoś mi to wyjaśni.

Kijek1

Member
Każda pliszka swój ogonek chwali, więc ja bym polecił Dvico TVIX HD SlimS1, w euro-rtv teraz są po 599,- Jeszcze mnie nie zawiódł.

D

Deleted member 121090

Guest
Każda pliszka swój ogonek chwali, więc ja bym polecił Dvico TVIX HD SlimS1, w euro-rtv teraz są po 599,- Jeszcze mnie nie zawiódł.
Kijek1 jako że w tym temacie jestem zielony to mam do Ciebie parę pytań. Mam Panasa VT30 który mi znakomitą większość materiału obsługuje. Ale nie ma często polskich napisów. Czasami również jak podaję mu filmy z zewnętrznego dysku to obserwuję rwanie obrazu. Nie jest to częste ale się zdarza. Czy podpięcie Dvico pomoże w tych problemach? I czy ma on polskie menu? Polską instrukcję? Czy poprawia on w jakiś sposób jakość obrazu zapodanego materiału? Czy obsługuje formaty dźwięku HD tak zebym na amplitunerze miał po optyku HD Master Audio? Widzę że parę osób zwracało uwagę na jego wolną pracę. Jak to oceniasz? Widzę że player który proponujesz jako jeden z nielicznych jest ładny i ma ładny pilot.

Ostatnio edytowane przez moderatora:

Kijek1

Member