Podłączenie SmartTV, Amplitunera, PS3, Dekodera N-ki

k1nd3r

New member
Witam potrzebuje pomocy, jestem zielony i nie mam pojęcia jak podłączyć te wszystkie urządzenia jak najlepszym sposobem. Posiadam :

1. Telewizor LG SmartTV --> 47LM670S
2. Amplituner Yamaha --->]Yamaha]Yamaha YHT-598 RX-V473 Home Cinema Package 3D NS-PA40 Tall Boy Speakers
3. ps3
4. Dekoder N-ki

Interesowało mnie jak to wszystko podłączyć z jak najlepszą jakością dźwięku, do telewizora mam podłączony dysk gdzie posiadam filmy 3d wiadomo z dźwiękiem 5.1, grywam w gry na ps3 i też bym chciał uzyskać dzwięk 5.1 bo również z płyt oglądam filmy, oraz dekoder n-ki też bym chciał z jakością 5.1

Bardzo bym prosił o podpowiedz jak najlepiej to wszystko skonfigurować i bym był bardzo wdzięczny
 

sapsa

New member
mam podobne perypetie. jeżeli to jest twój amp:
Yamaha_RX-V473_35182235_07.jpg


To polecam wszystko połaczyć kablem HDMI (najwyższa jakość) do HDMI INPUT, tv jako HDMI output. Jeżeli jeżeli amplituner obsługuje (a powienien) przepuszczanie 3D to nie ma problemu.

Na tv wybierasz HDMI te na któreym wpiołeś Amplituner, a na amplitunerze przełączasz się na to co chcesz używać.
Jeżeli masz taką opcję jak hdmi throu (czy jakoś tak) nie musisz włączać amplitunera aby korzystac z urzadzen na tv, a jak chcesz lepszy dźwięk właczyśz amplituner.

Jeżeli N-ka nie ma wyjścia hdmi, połaczysz to inaczej :) albo zmień dekoder.
 

k1nd3r

New member
Ok wielkie dzięki wczoraj przyszło mi kino dziś zacząłem bawić się w porządkowaniem kabli rozwijaniem do głośników itp.

Mam identyczne z tyłu i zrobiłem tak jak mówisz podłączyłem wszystko do Amplitunera kablami HDMI a później HDMI do TV i wszystko szura wyśmienicie jak wyłączę tv to Amplituner to też wyłącza, jak włączam TV to i on też :D
 

sapsa

New member
... zrobiłem tak jak mówisz podłączyłem wszystko do Amplitunera kablami HDMI a później HDMI do TV i wszystko szura wyśmienicie jak wyłączę tv to Amplituner to też wyłącza, jak włączam TV to i on też :D