Podlaczenie dekodera DVD i TV

Legola$

New member
Witam

Nie wiedzialem gdzie to napisac.. jezeli to zly dzial to prosze o przeniesienie tematu w odpowiednie miejsce

Mam kilka banalnych pytan, ale w dziedzinie TV jestem laikiem wiec prosze mi wybaczyc
newtongue.gif

Posiadam odtwarzacz DVD WiwaHD-228, jego tył wygląda tak :
wiwa11.jpg
i TV Samsung 40 cali (nie pamietam symboli, kupiony jakis tydzien temu za 3200zl, wiec powinien miec wszystkie potrzebne wyjscia). Jakimi kabelkami najlepiej polaczyc te dwa urzadzenia zeby uzyskac jak najlepsza jakosc obrazu. Narazie sa podlaczone przez zlacze Euro i obraz nie wyglada ..zbyt zachecajaco.. :/

Druga sprawa.. Posiadam jakis lipny dekoder Cyfrowego Polsatu (http://www.samsung.com/pl/products/s.../dsb_s305g.asp), z TV jest takze podlaczony przez Euro.. Obraz jest jeszcze gorszy niz z DVD.. Tu chyba bedzie wiekszy problem bo z tego co zauwazylem to ma on tylko wyjscia EURO.. Ale moze da sie cos wykombinowac. prosze o rady

Trzecia sprawa tez dotyczy tego dekodera.. Polsat Sport HD ani HBO HD nie chce sie wogole uruchomic.. wyswietla mi "Brak obrazu" i na tym koniec... Czy to wina lipnego podlaczenia czy tez moze lipnego dekodera? jesli to druga opcja to czy kupno innego dekodera polepszylo by jakosc obrazu? jesli tak to czy roznica bylaby zauwazalna? i ile wynosi koszt dobrego dekodera?

Z gory dziekuje za pomoc

Pozdrawiam :)

ernane

New member
kanaly HD sa nadawane w innym systemie niz SD wiec zeby miec HD musisz miec dekoder HD i to ten od polsatu bo obecnie modulow nie sprzedaja.

Kiepski obraz? mozesz sprobowac podlaczyc lepszymi kablami, bo coz wymagac od kabla euro za 1zł a taki jest dolaczony do dekodera.
Nawet jesli masz dobry kabel to jakosc zalezy od nadawcy, w ladnej jakosci masz kanaly niemieckie na astrze i np dubai'e na hotbirdzie, jest ogromna liczba kanalow ktore poprostu sa nadawane w slabej rozdzialce i nawet super kabel nie pomoze.