Plazma 47-55" lub większa, budżet do 3 tys.zł

woszczu

New member
Witam,

poszukuję plazmy 47-55" / budżet 3,000 pln.

Technologia: Neo PDP
Przeznaczenie: Duży pokój, oglądanie TV z dystansu 4-5m. Głównie filmy, sport, od czas do czasu konsola. Przewidywany czas pracy od 5 do 7 godz./dziennie.

Bardzo proszę o polecenie konkretnych modeli lub marek.
Słyszałem, że Panasonic i LG brylują w plazmach, ale jestem laikiem w tych sprawach...

Z góry dzięki!

Pozdrawiam serdecznie :cool:
 

woszczu

New member
Tak, słyszałem :) Zaznaczyłem, że jestem laikiem więc proszę o wyrozumiałość. Może wróćmy do tematu - jakieś ciekawe propozycje "Cartmanie" ? :)
 
Najlepszy chyba będzie Panasonic TX-P50UT50E 3D za około 3 tys lub Samsung PS51E530 około 2,5 ewentualnie LG 50PA6500 za około 2,2 tys ale proponuję najpierw poczytać o tych modelach na forum.
 

woszczu

New member
Konsola sporadycznie po 2-3h, raz dwa w tygodniu. Panowie, wybór rozegra się pomiędzy TX-P50UT50E 3D, a Samsungiem SAMSUNG PS51D550. Jedno podstawowe pytanie - czy samsung ma wykonany panel w nowej technologii neo PDP, bo coś się nie mogę doszukać...
 

Smykoo

New member
Konsola sporadycznie po 2-3h, raz dwa w tygodniu. Panowie, wybór rozegra się pomiędzy TX-P50UT50E 3D, a Samsungiem SAMSUNG PS51D550. Jedno podstawowe pytanie - czy samsung ma wykonany panel w nowej technologii neo PDP, bo coś się nie mogę doszukać...

Zamiast PS51D550 weź PS51E550, model z 2012 roku.
 

woszczu

New member
Jestem po pierwszych oględzinach organo-leptycznych. Byłem negatywnie zaskoczony szarością na Samsungu E550 i "pierdziwką" z głośników. Luknąłem na lg6500...Nie ta liga. Jak zobaczyłem koło siebie Panasy UT i ST, to mi delikatnie szczęka opadła. Oba TV prezentowały się bardzo fajnie, choć rozczarowałem się ceną okularów - 1 para ok. 300 zł :/