plasma do 4 tyś

piker222

New member
Chciałbym kupić plasmę problem że nie znam się kompletnie przeglądam forum od kilku dni i zastanawiam się czy 42 a może 50 cali bo widziałem na necie samsunga ps50c62h za 3900zł i panasonic th50pv70 4300 zł ewentualnie mogę przekroczyć załorzoną sumę do 500 zł teraz pytanie czym kierować się przy wyborze plasmy jasnośc czy kontrast jest ważniejszy (a może inne parametry) i czy im większe wartości owych parametrów to lepiej?odległość od tv ok 3m aha i tv w przyszłości będzie współpracował z amplitunetem harman kardon avr 347 + dvd hk 47 + jbl cinepack northridge e80:D . pozdrawiam
 

A_ndy

New member
...

trzeba czekać :( na testy Kikiego
Dlaczego?
Ponieważ warto mieć 50" przy 3m, a w tej cenie (ok 4500) mamy 3 kanydatów: LG 50PG6000, Smasung PS50A451 i Panasonic 50PV8.
Jedynym pocieszeniem z tego czekania jest to, że ceny spadają :D
Pozdrawiam, A_ndy

PS. Wymieniłeś 2 modele plazm "starszej" generacji, w tym bardzo udanego Panasonica 50PV70. Niestety 50PV8 nie jest dokładne jego następcą a nikt dokładnie nie wie kiedy się pojawi 50PV80. Zawiłe... ale prawdziwe :rolleyes:
 

cactus

New member
Nie napisałes jaki będziesz miał sygnał - zwykła antenę, kablówkę, satelitę ?
Moim zdaniem jest to kluczowa sprawa przy wyborze wielkości ekranu. Przy 3m 42 cale są dobre nawet przy antenie siatkowej (mam tak np. Polsat), przy sygnałe cyfrowym podejrzewam, ze nawet 50 cali będzie w porządku.

Co do parametrów (jasnośc, kontrast) to wielkorotnie było na tym forum podnoszone, zeby zbyt wielkiej wagi do tych cyferek nie przywiązywać. Producenci liczą to po swojemu i bardziej wiarygodne jest naoczne sprawdzenie (np. w sklepie jesli jest taka mozliwość), który z ekranów lepiej Ci "leży". Obowiązkowo prz tym trzeba pobawić się ustawieniami, bo zdarza się, że to co jest ustawione na półce nie oddaje pełni mozliwości danego sprzętu.
No i oczywście są jeszcze testy w strefie klubowej ;)
 
Ostatnia edycja:

magik1973

New member