Pixmania.com

Lord Rayden

New member
Witam !

Czy ktoś kupował już coś w Pixmanii ? www.pixmania.com. Coś dużego kalibru czyli TV LCD. Czy można im zaufać ?

Przy okazji - dlaczego ceny przesyłek kurierskich są takie różnorodne ? Na Allegro często pisze o cenie dostawy TV 80 do 150 zł. A w takiej np. Pixmanii Za TV zapłacimy np. 3600 zł (40 cali) i do tego prawie 300 zł dostawa... (przynajmniej tak jest napisane w opisie towaru czyli TV LCD ). Czyli mamy 3900 zł.Za tyle to kupię w Neo24.pl i sam odbiorę koło domu..... :hmm: .
 

pkonrad

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ceny przesyłek w Pixmanii są wysokie dlatego, że jest to zagraniczna firma i towary zakupione u nich są wysyłane kurierem lub pocztą z poza granic naszego kraju. Pozdr.
 
Ostatnia edycja:

wiatrak

Active member
Bez reklam
Oui oui. I ci le francois compagnie...:)
Allo monsieur? Le toster? Non le LCD? Oh mon dieu... Excuses mois....

Powodzenia w razie reklamacji... ;);)

P.s. mua no parles francois, więc pewnie dużo byków powyżej...
 
Nie to żebym Cię płoszył, ale też interesowałem się zakupem czegoś w tym sklepie. Po przeczytaniu opinii na dowolnym multiplikatorze (skąpiec, ceneo itp) rozmyśliłem się.

Sam nie wiem dlaczego ;) Sprawdź najpierw wpisy na takich portalach.

Pierwsze primo - czas wysyłki
Drugie primo - gwarancja
Trzecie primo - faktura

Jest to problem wszystkich tych "najtańszych" sklepów
 

wiatrak

Active member
Bez reklam
Swego czasu też śledziłem ceny niektórych rzeczy na Pixmanii, bo najtaniej z polskich sklepów.

Ale okazało się że sklep daleko za granicą, polskiej gwarancji niet, wysyłają ludziom nie to co było zamówione...

Wciąż daleko do Hameryki... ;)
 

Gelo5

New member
Trochę przesadzacie z tymi minusami.
Kupowaliście czy tylko "zasłyszane"?
Po pierwsze -towar doszedł po 3 dniach (skaner wartości 9.000)
Po drugie - polska faktura jest bez problemu
Po trzecie - gwarancja na urządzenie też jest. Nie zawsze warto wierzyć w to co piszą ludzie, którzy nigdy tam nie kupowali.
Pozdrawiam
 
Dlatego właśnie napisałem, żeby kolega poczytał wpisy klientów i sam podjął decyzję. Ja kiedyś raz kupiłem w takim sklepie kuchenkę do zabudowy (a właściwie żona). Nie w TYM sklepie, ale innym, który jest chyba w Polsce dość popularny i wszystko poszło bardzo dobrze.
W TYM bym nie zaryzykował, niestety, za dużo negatywów.
 

Lord Rayden

New member
Negatywy to jedno a cena wysyłki to drugie. Taki koszt (koło 300 zł) powoduje,że cena TV rośnie i można go dostać w podobnej znacznie bliżej swojego miejsca zamieszkania i w innym sklepie.
 

pawis

New member
Dorzucę swoje trzy grosze jeżeli chodzi o pixmania.com. Kupowałem u nich aparat fotograficzny (Kodak Z612). Niestety przyszedł uszkodzony :( - rozlany wyświetlacz lcd. Karton w którym znajdowało się pudełko z aparatemem było zdecydowanie za duży, sprzęt swobonie się po nim przemieszczał. Usterka wykryta została dopiero po naładowaniu akumulatora i nie było możliwości sprawdzenia aparatu przy kurierze. Po skontaktowaniu sie z nimi dostałem informacje, że mam go wysłać do serwisu Kodaka, nie było mowy o wymianie lub zwrocie pieniędzy. Wysłałem więc aparat do serwisu w Bydgoszczy. Następnie aparat wylądował w Niemczech i po trzech tygodniach był znowu u mnie. Tak to aparacik podróżował po Europie. Moim błędem było to, że nie sprawdziłem co to za firma tylko sugerowałem się ceną, która w tym momencie była bezkonkurencyjna nawet wliczając koszt przesyłki. Traktowanie klienta w sposób typu " kupiłeś to teraz już twoj problem" nie bardzo mi odpowiada a taki standard w tej firmie panuje.Po takiej nauczce, robiąc zakupy przez internet zaczynam od dokładnego na ile to możliwe sprawdzenia sklepu a dopiero potem ceny towaru. Tak więc jeżeli chodzi o pixmania.com - dziękuje ale nie.
 

jan1994

New member
Nie bardzo rozumiem stwierdzenia, że nie mogłeś zrezygnować z zakupu - w końcu przysługiwał Ci termin 10-cio dniowy zwrotu.
Pozdrawiam
 

RheeTCT

New member
A czemu się dziwisz?Jak to wygląda z perspektywy sprzedawcy?Gość np.przy wyjmowaniu z pudełka łapki miał dziurawe i tyle.Nie sprawdziłeś przy odbiorze to masz problem i nie zwalaj winy na sklep,bo nic nie zawinił.
 

angelika11

New member
sklepy polskie

kupujcie w sklepach które maja oddziały w waszych miastach. P o dodaniu kosztów transportu nie zawsze cena robi sie juz atrakcyjna
 

spyderr

New member
Ja w pixmanii kupowalem juz 2 rzeczy.

Pierwsza byl tablet Wacoma Intuos 3 - szczerze mowiac sie wahalem, bo byl dobre 30% tanszy niz w jakimkolwiek polskim sklepie. Poczekalem az znajomy zrobi u nich zakupy - wszystko bylo ok, wiec tez zamowilem :D

Przesylka jest droga bo paczki ida z francji. Ja czekalem na przesylke prawie 2 tygodnie, ale oszczedzilem mnostwo kasy wiec warto bylo. A no i instrukacja i pudelko po francusku :)

Potem zamawialem kompakta sony - tez bylo ok.

Takze jak Ci nie przeszkadza dosc droga przesylka, intrukcje w obcym jezyku i dlugi czas oczekiwania - polecam :)
 

AUGUSTO69

New member
czy poza ceneo warto gdzie indziej szukać i czy strata czasu.
Bo wszystko jest ok przy zakupie ale dostawa , i tu sie pojawiaja problemy.
 

ArtS007

New member
Bez reklam
To nie jest wina ceneo. Należy po prostu wybrać kilka sklepów i poczytać opinie na ich tenat. Oczywiście jest wiele innych wyszukiwarek cen. Jednak zawsze warto dokładnie sprawdzić sklepy z wyjątkowo niskimi cenami. Ostatnimi czasy takich przypadków jest sporo, a opinie o nich zmuszają przynajmniej do zastanowienia.

ArtS :)
 

Perykles

New member
AUGUSTO69 napisał:
czy poza ceneo warto gdzie indziej szukać i czy strata czasu.
Bo wszystko jest ok przy zakupie ale dostawa , i tu sie pojawiaja problemy.
Oprócz ceneo masz jeszcze skąpca, nokaut i chyba radar. Szukać zawsze warto - Szukajcie, a znajdziecie:)

Co do pixmanii - kupiłem tam blender jakieś 2 mieś temu. Cena ok. 20% niższa niż w najtańszym PL sklepie, ale okres oczekiwania na zaksięgowanie wpłaty i dostawa towaru ponad 2 tyg. Jeśli komuś się nie spieszy i nie zależy mu na polskiej instrukcji, może próbować.
 

Masta_J

Active member
Bez reklam
RheeTCT napisał:
A czemu się dziwisz?Jak to wygląda z perspektywy sprzedawcy?Gość np.przy wyjmowaniu z pudełka łapki miał dziurawe i tyle.Nie sprawdziłeś przy odbiorze to masz problem i nie zwalaj winy na sklep,bo nic nie zawinił.

Nie ma to akurat żadnego znaczenia.
Wszystko zależy od sklepu i kuriera, którym wysyła.

Sam miałem taki przypadek u nas w kraju: nie dość, że nie musiałem sprawdzać towaru przy kurierze bo na protokół szkody jest 7 dni (kolega pisał, że NIE MIAŁ możliwości sprawdzenia przy kurierze więc nie wiem o co się go czepiasz) to po stwierdzeniu szkody sklep wysłał po prostu drugi towar bo przecież przesyłka kurierem jest ubezpieczona - porządny sklep wziął na siebie sprawy ubezpieczeniowe między sobą a kurierem a ja dostałem piękny nowy towar.
Dodam, że nikt nie wnikał czy towar dotarł uszkodzony czy wypadł mi z łapki, całość zgłaszałem na 3 dzień od zdarzenia.

Pozdrawiam,
 
Do góry