Piotr1111

Piotr1111

New member
Otoz mialem problem...glos był tylko przez eurozlacze natomniast przez kabek HDMI nie....konsultowalem z infolinia godzinanmi!!! i zawsze wniosek milych pań w wiekszosci byl jeden----zly telewizor!!! zmienialismy dolby w ustawieniach tv, zmienialismy na hdni, byla propozycja " niech pan sobie glos przez czincze puści" -żeada....w koncu za namowa kolegi instalatora z cyfry zanioslem do 1ego lepszego punktu nki . i co sie okazalo: yo nie wina kabka, to nie wina telewizora, ale WINA DEKODERA-cytuje pana punkcie "toner padł"...i tyle....pyatnie moje jest jedno czy te panie w infolinii nie mogly mi tego zasugerowac wczesniej, tylko w kolko walkowac zmiane ustawien w tv i skaldac propozycje zeby sobie lepszy tv kupil...pisze ten post ku przestrodze tych ktorzy nie maja ochoty wydawac jak ja tyle kasy na polaczenia do wawy-ktore de fact wyniosly wiecej niz koszt abonamentu na pol roku mojego....ogolnie to z nki jestem zadowolony..ale obsluga...bleeee
 
Do góry