Pioneer VSX-920 + Głośniki Sony SS-F55H + SAC-RW55

streamers

New member
Z góry piszę że jestem laikiem jeżeli chodzi o dobór amplitunera do głośników

Zwracam się do Was z pytaniem czy amplituner Pioneer VSX-920 + głośniki Sony będą ze sobą współgrały bez problemu.
Z tego co wyczytałem to amplituner ma 140 W na kanał i opór 6 Omów a głośniki max 100 W i opór 8 omów.
Jeżeli ktoś mógłby mi pomóc i odpowiedzieć będę wdzięczny.
 

LUPO78

Banned
Z góry piszę że jestem laikiem jeżeli chodzi o dobór amplitunera do głośników

Zwracam się do Was z pytaniem czy amplituner Pioneer VSX-920 + głośniki Sony będą ze sobą współgrały bez problemu.
Z tego co wyczytałem to amplituner ma 140 W na kanał i opór 6 Omów a głośniki max 100 W i opór 8 omów.
Jeżeli ktoś mógłby mi pomóc i odpowiedzieć będę wdzięczny.
ile chcesz kasy przeznaczyć na sprzęt jak duże pomieszczenie do nagłośnienia?
 

streamers

New member
Generalnie ten zestaw jest za ok. 3500 zł, więcej nie dam rady wyłożyć. Wybrałem te głośniki ponieważ tylko one + sub mieszczą się przy ścianie przy której jest TV. Na więcej nie mam miejsca. Dodatkowo zastanawiam się nad amplitunerem Sony STR0DH810 lub Pioneerem. Zwyciężyło to że Pioneer ma radio internetowe.
Gdybym miał miejsce to wybrałbym inny zestaw, ale niestety.
Może znasz jakieś amplitunery w podobnej cenie z radiem internetowym?
 

streamers

New member
Czy te kolumny sony są złe?
A jak z tą mocą i oporem jeżeli chodzi o sony i pioneera? Mógłbyś napisać czy nie będzie problemu?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Lupo ma rację - zacząłbym od zmiany kolumn przynajmniej.
I QQ5000 są lepszym rozwiązaniem.
 

LUPO78

Banned
Czy te kolumny sony są złe?
A jak z tą mocą i oporem jeżeli chodzi o sony i pioneera? Mógłbyś napisać czy nie będzie problemu?

pioneer ma cienki zasilacz co za tym idzie przełoży się to na moc

kolumny front 120 watt max mocy to z 60 może watt rms z resztą jak i pozostałe SAC-RW55