Pioneer vsx-529-k problem z funkcjami sieciowymi

perqsista

New member
Mam taki problem z w/w amplitunerem. Przy słuchaniu muzyki korzystam głównie ze streamingu Spotify i zauważyłem pewnego denerwującego bug'a: po zakończeniu dowolnej playlisty Spotify (po odsłuchaniu ostatniego utworu) zawiesza się cały moduł sieciowy w vsx-529-k. Nie działa nic co ma związek z siecią: radio internetowe, Spotify, sterowanie przez smartfona, itp. Ampek wisi na końcówce tego ostatniego utworu z playlisty. Pomaga dopiero hard reset - wyjęcie wtyczki.
Jak myślicie to kwestia dla supportu Pioneera czy Spotify. Może ktoś ma jakiegoś Pioneera z funkcjami sieciowymi i używa go ze Spotify Connect i zerknąłby u siebie czy występuje coś podobnego?
 

dombel

New member
Witam.
Mam inny model Pioneera z obsługą funkcji sieciowych (VSX-924) ale podejrzewam, że moduł sieciowy jest ten sam. Po kilku dniach walki z tym modułem udałem się do sklepu po przełącznik sieciowy i kablem, przez niego, dopiąłem się do sieci. Amplituner połączył się błyskawicznie, nie zrywał połączenia tak jak moduł Pioneera. Generalnie uważa, że rozwiązanie proponowane przez Pioneera to porażka. Nie rozumiem dlaczego nie ma z tyłu dodatkowego, specjalnego gniazdka na dedykowany moduł WiFi?

Tu pytanie do perqsista; czy usługa Spotify Connect jest widoczna w menu amplitunera? Czy trzeba jakiś dodatkowych zabiegów żeby z niej korzystać? Jakoś ją uaktywnić?
Mam aktualny soft w amplitunerze, konto Premium w Spotify. Jeżeli aplikacja Spotify jest uruchomiona na komputerze i dodatkowo uruchomię ją na telefonie to ten ostatni pyta się czy zarządzać odtwarzaniem na kompie, czy odtwarzać na telefonie; więc jak rozumiem usługa Connect działa. W ampit
 
Do góry