Pioneer vsx 2021 i THX, DTS Neural Surround

Witam,

Cały czas się zastanawiam nad kupnem amplitunera. Wcześniej myślałem o Marantz SR5006 i Pioneer vsx 1021. Teraz doszedł Pioneer vsx 2021, który ma właśnie dodatkowo certfikat THX, a także DTS Neural Surround. Teraz pytanie do znawców, czy warto dopłacać za te dodatki? Jestem początkujący w tych sprawch, więc potrzebuję porady, zanim wydam ciężko zarobione pieniązki. Dodam, że głównie będę słuchał muzyki, a potem filmy i tv. Część z was doradzała wcześniej mi Marantz, ale tym razem chciałbym zasięgnąć opini o vsx 2021.

Dzięki

siucha

New member
Witam,

Cały czas się zastanawiam nad kupnem amplitunera. Wcześniej myślałem o Marantz SR5006 i Pioneer vsx 1021. Teraz doszedł Pioneer vsx 2021, który ma właśnie dodatkowo certfikat THX, a także DTS Neural Surround. Teraz pytanie do znawców, czy warto dopłacać za te dodatki? Jestem początkujący w tych sprawch, więc potrzebuję porady, zanim wydam ciężko zarobione pieniązki. Dodam, że głównie będę słuchał muzyki, a potem filmy i tv. Część z was doradzała wcześniej mi Marantz, ale tym razem chciałbym zasięgnąć opini o vsx 2021.

Dzięki
Mam ten ampli u siebie gra z tym co w stopce.Ja osobiscie uzywam ALC tryby thx pomijam celowo jak i poprawna kalibracje w ustawiniach ampli , gdzie czesto pokazuje mi "overload" Tylko ze u mnie tak ma byc aby dobrze gralo na niskich glosnociach po to zebym sasiadow nie musial ogladac.Tryby Thx coz nie zagra to z taka dynamika jak lubie ale tobie moze sie podobac.Masz pieniazki to bierz a nie za chwlie xxxxxxxx powie ci cos w stylu"leee nie oplaca sie bo to bo tamto"Nie patrz na innych ;)

Ostatnio edytowane przez moderatora:

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Ogólnie tryby THX również w Onkyo są mocno przereklamowane. Gra to cicho, mało dynamicznie, bez wyrazu. A niby tak ładnie to wyglądało w specyfikacji i człowiek oczekiwał bóg wie czego. Najlepiej ogląda mi sie w zwykłym DD czy DTS.

siucha

New member