Pioneer 919 problem z włączeniem

wilhelm1983

New member
Witam.
Posiadam dv420 - vsx 919 + plasma 42pv80 wszystko spięte HDMI + głośniki Jamo 606.
Tuner N - HDMI - TV
Tuner N - optyk - 919
Problem polega na tym, że nie mozna właczyc amplitunera na włączniku na pilocie po dłuższej przerwie >2 godz, możliwość włączenia tylko na przycisku na ampli - jest to troszke denerwujące.
Czy jest to problem w ampli czy kwestia jakiegoś ustawianie amplitunera.

Jeszcze jedno pytanko podczas przełączania pomiędzy wejściami dość głośno cyka przekaźnik w ampli ?
Niestety nigdy wcześniej nie miałem kina domowego - moje pierwsze i w tej kwesti jestem laikiem.
Ogólna ocena kina bardzo dobra niestety nie mogę tego z niczym porównać bo nawet samo kino kupowałem w ciemno bez możliwości odsłuchu ale jestem super zadowolony z jakości dzwięku - porównanie głosniki 5.1 komputerowe.

Thx for any help

marecki6

New member
Bez reklam
sproboj zresetowac pilota tzn. przytrzymaj wcisniety przycisk na pilocie "remote setup" ( dolny lewy rog pilota ) az dioda na pilocie mrugnie dwa razy --> dalej wcisnij kod 981 ( dioda powinna mrugnac 4-krotnie ) i powinno byc ok

szmyk

Member
Też mam ten sam amplituner i ten sam problem z pilotem. Do tego trafo buczy w amplitunerze - przeszkadza przy słuchaniu cichej muzyki.

Sprzęt kupiłem w RTV EURO AGD w połowie listopada i do tej pory jeszcze go nie mam. Po pierwszej reklamacji czekałem 41 dni na odbiór. Okazało się, że autoryzowany serwis nie stwierdził żadnej usterki i odesłali amplituner taki jaki był (zajęło im to aż 41 dni!). Wkurzyłem się straszenie, napisałem zażalenie i zgłosiłem drugą reklamację z żądaniem wymiany sprzętu. Otrzymałem odpowiedź, że sprzętu nie wymienią i że amplituner jest jeszcze w serwisie. Nadal czekam na efekt drugiej reklamacji. Dam znać, gdy będę wiedział coś więcej.