Pioneer 919 problem z włączeniem

wilhelm1983

New member
Witam.
Posiadam dv420 - vsx 919 + plasma 42pv80 wszystko spięte HDMI + głośniki Jamo 606.
Tuner N - HDMI - TV
Tuner N - optyk - 919
Problem polega na tym, że nie mozna właczyc amplitunera na włączniku na pilocie po dłuższej przerwie >2 godz, możliwość włączenia tylko na przycisku na ampli - jest to troszke denerwujące.
Czy jest to problem w ampli czy kwestia jakiegoś ustawianie amplitunera.

Jeszcze jedno pytanko podczas przełączania pomiędzy wejściami dość głośno cyka przekaźnik w ampli ?
Niestety nigdy wcześniej nie miałem kina domowego - moje pierwsze i w tej kwesti jestem laikiem.
Ogólna ocena kina bardzo dobra niestety nie mogę tego z niczym porównać bo nawet samo kino kupowałem w ciemno bez możliwości odsłuchu ale jestem super zadowolony z jakości dzwięku - porównanie głosniki 5.1 komputerowe.

Thx for any help
 

marecki6

New member
Bez reklam
sproboj zresetowac pilota tzn. przytrzymaj wcisniety przycisk na pilocie "remote setup" ( dolny lewy rog pilota ) az dioda na pilocie mrugnie dwa razy --> dalej wcisnij kod 981 ( dioda powinna mrugnac 4-krotnie ) i powinno byc ok
 

szmyk

Member
Też mam ten sam amplituner i ten sam problem z pilotem. Do tego trafo buczy w amplitunerze - przeszkadza przy słuchaniu cichej muzyki.

Sprzęt kupiłem w RTV EURO AGD w połowie listopada i do tej pory jeszcze go nie mam. Po pierwszej reklamacji czekałem 41 dni na odbiór. Okazało się, że autoryzowany serwis nie stwierdził żadnej usterki i odesłali amplituner taki jaki był (zajęło im to aż 41 dni!). Wkurzyłem się straszenie, napisałem zażalenie i zgłosiłem drugą reklamację z żądaniem wymiany sprzętu. Otrzymałem odpowiedź, że sprzętu nie wymienią i że amplituner jest jeszcze w serwisie. Nadal czekam na efekt drugiej reklamacji. Dam znać, gdy będę wiedział coś więcej.

Jeżeli serwis nadal będzie twierdził, że sprzęt działa poprawnie, to będę żądał pisemnego oświadczenia, że to normalne, że amplituner za 2549 zł (wg cennika sklepu) nie da się włączyć pilotem.

Zakupy robiłem przez internet, więc teoretycznie w ciągu 7 dni mogłem zwrócić towar bez podania przyczyny. Myślałem, że jak zareklamuję, to po prostu wymienią go "od ręki". Bardzo się zawiodłem na tym sklepie. Na przyszłość będę pamiętał, aby w takich przypadkach od razu zwracać towar.

U mnie również głośno cyka podczas przełączania pomiędzy wejściami. Nie wiem czy słusznie, ale wydawało mi się, że tak ma być.
 

wilhelm1983

New member
Pomyliłem się. Od czasu zresetowania pilota juz włącza sie normalnie, tylko za pierwszym razem musiałem włączyć na amplitunerze i dlatego pomyślałem, że nie działa.

Cykanie podczas przełączania wczoraj ustało - ciekawe czy na stałe czy tylko chwilowo.

Ja także kupowałem w Euro rtv agd ale wydaje mi się, ze sklep nic nie ma do awaryjności sprzętu. Jak powiedział mój znajomy nawet Mercedesy się czasem psują.

Pierwszy egzemplarz jaki dostałem tez miałem walnięty, nie chciał się włączyć - migała lampka włącznika i napis err, chyba, oddałem sprzęt i wymienili mi na nowy egzemplarz od ręki. Też kupowałem przez internet.

Pozdrawiam i życzę Ci szybkiego odzyskania zabawki bo sprawia naprawdę dużo radochy :)
 

szmyk

Member
Pozdrawiam również i życzę, aby sprzęcik dawał jak najwięcej radości bez awaryjności.

Rozumiem, że czasem sprzęt się psuje, ale dlaczego muszę czekać na niego już ponad 2 miesiące. Z mojej strony wygląda to tak, że kupiłem sprzęt w listopadzie i do tej pory nie mam ani sprzętu, ani kasy. Za to muszę jeszcze użerać się z serwisem.

Do tego sprzedawca powiedział, że gwarancja nie jest przedłużana o czas naprawy, chyba, że kwarta gwarancyjna mówi co innego. Na szczęście Pioneer przedłuża gwarancję o czas naprawy. Tylko nie wiem które daty są brane pod uwagę, bo w karcie gwarancyjnej jest wbite, że sprzęt był w serwisie tylko kilka dni, a resztę z tych 2 miesięcy przezimował w EURO, więc może się okazać, że w końcu dostanę amplituner już po gwarancji :(

Nie wiem czy ma znaczenie, którym przyciskiem wyłącza się amplituner. W moim przypadku było tak: wieczorem wyłączyłem go pilotem i po 8 h mogłem włączyć go pilotem. Następnie wyłączyłem go przyciskiem na amplitunerze i po 10 h już nie mogłem włączyć pilotem.
 

szmyk

Member
Amplituner wrócił w końcu po drugiej reklamacji. Niestety serwis Pioneer-a nadal twierdzi, że sprzęt jest sprawny. Co prawda buczenie jest już prawie niesłyszalne, więc może coś zrobili. Jednak problem z włączeniem przy pomocy pilota pozostał. Restart pilota opisany w tym wątku nie pomógł.

Znalazłem na innym forum informację, że kilka osób ma ten sam problem. Aby go ominąć należy włączyć opcję Kuro Link. Miejmy nadzieję, że wkrótce Pioneer całkowicie usunie usterkę z oprogramowania.

http://www.avforums.com/forums/av-a...4544-pioneer-vsx-919-ah-k-remote-problem.html

Co do cykania podczas przełączania pomiędzy wejściami, to u mnie cyka tylko wtedy, gdy dane wejście jest ustawione jako STEREO. Samo przestawienie dźwięku z oraz na STEREO powoduje cykanie.
 

marcinbujarski

New member
Witam
Panowie ja też zakupiłem w tym sklepie ten zestaw oczywiście przez internet w sierpniu. Od tego czasu nie mam żadnych z opisanych przez was problemów. Jedynym problemem który mnie spotkał jest poluzowane złącze HDMI w DVD, kilka razy musiałem wypiąć kabelek z DVD do pożyczonej PS3 i teraz zdarza się że nie łapie sygnału, ale wystarczy dotknąć kabelka i wszystko działa do następnego wypięcia.
Co do dziwnych odgłosów przy przełączaniu źródła to u mnie pstryka prawdopodobnie stycznik przy wyborze źródła analogowego.
Jestem bardzo zadowolony z zakupu.
 

szmyk

Member
Pomyślałem sobie, że zgłoszę na stronie Pioneera problem z włączaniem amplitunera przy pomocy pilota, to może poprawią to w następnej wersji oprogramowania. Ku mojemu zdziwieniu otrzymałem szybko odpowiedź z serwisu centralnego w Gdyni, że problem jest im znany i zapraszają do serwisu.

Wyobraźcie sobie moje zdziwienie i wkurzenie - 2 razy reklamowałem sprzęt w autoryzowanym punkcie Pioneer-a "Elser" w Warszawie; serwis oraz sklep Euro przetrzymali sprzęt przez 2 miesiące i stwierdzili, że nie ma usterki; a teraz okazuje się, że jak najbardziej można to naprawić.

Tym razem zamiast do sklepu zawiozłem amplituner bezpośrednio do serwisu Pioneer-a "Sanserwice" w Białymstoku. Po 2 dniach sprzęt był już naprawiony :) Okazało się, że 1 bit oprogramowania był niepoprawnie zapisany. Trzeba było wgrać ponownie oprogramowanie. Teraz mogę włączać amplituner pilotem niezależnie od ustawienia opcji KURO LINK.

Niestety oprogramowanie nie jest dostępne publicznie, więc chętnych odsyłam do serwisu. Odradzam przy tym serwis "Elser".
 

Stasio_1983

New member
Ponieważ jest to post o firmie Pioneer chciałbym poinformować potencjalnych Klientów tej marki, słuchajcie firma nie dość, że czerpie zysk z bardzo drogiego sprzętu to jeszcze chce ode mnie 50 zł za przesłanie instrukcji obsługi. Przy czym inni Nokia, Samsung itp. wydają takie rzeczy za darmo. Rozważcie przed zakupem.
 
Do góry