Pierwszy w życiu zakup TV do 50"

hemorrhage

New member
Witam serdecznie,

mama mojej dziewczyny po remoncie mieszkania zdecydowała się na zakup nowego TV. Myślałem że jakoś jej doradzę po zapoznaniu się z rynkiem w internecie...niestety ilość informacji mnie przerasta - kompletnie nie znam się na telewizorach - nie wiem na co zwrócić uwagę. NA początku brałem pod uwagę telewizory Samsunga - ostatnio wyczytałem że używają bardzo słabych podzespołów elektronicznych - przez co ich żywotność jest bardzo niska. Telewizor będzie głównie wykorzystywany do oglądania TV, a także korzystania z internetu.
Jeżeli chodzi o modele które spodobały się głównej zainteresowanej - to po wizycie w jednym z marketów wpadł w oko LG 49UF7787 w cenie 2990 zł. Nie wiem jak LG wypada na tle innych konkurentów - ja skłaniał bym się do Sony, Panasonica lub Sharp'a. Jednak kompletnie nie wiem które modele wziąć po uwagę. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie - zależy mi aby był to zakup na dłużej. Kwota 3000 zł jest ostateczna :(.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc !

1.Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? 25m2
2.Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ? 3-4 m
3.Ile osób zasiada przed telewizorem ? 1 - 4
4.Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu ? na wprost
5.Telewizor ma stać czy ma wisieć ? stać
6.Jak słońce świeci w pokoju ? z za telewizora, jednak nie centralnie.
7.Jaki masz obecnie telewizor ? bardzo stary kineskopowy Goldstar
8.Co chcemy aby telewizor posiadał ? chcę aby był Trwały, zależy mi na jakości obrazu, smart tv i wifi koniecznie
9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora ? DVB-T, SAT
10.Jakie urządzenia? laptop, pendrive
11.Ile godzin dziennie ma pracować telewizor ? 2-3h, w weekendy wiecej
12.Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą ? nie orientuje się w matrycach TV :(
13.Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej ? seriale, wiadomości, filmy.
14.Czy zamierzasz serfować po internecie ? tak
15.Czy zamierzasz grać w gry? nie