Pierwsze stereo

Krzych_R

New member
Witajcie!
Jestem całkowitym nowicjuszem w sprawach audio, więc proszę Was o pomoc.
W salonie 3,5x7m chciałbym postawić zestaw stereo. Z racji tego, że przez większość czasu słuchamy muzyki wydaje mi się, że stereo będzie lepszym wyborem niż kino domowe.
Niestety nie mogę podać linku do obrazku z powodu ograniczeń forum.

Byłem w jednym sklepie w Krakowie i też mi doradzili zestaw stereo.
Harman Kardon 3770 + kolumny Dynavoice (chyba DF-5) lub Monitor Audio BX5

Chcę mieć radio z możliwością podłączenia TV, laptopa i przesyłania audio np. z iPada lub komórki.

Budżet to ok.3500-4000k. Raczej nie chciałbym go przekraczać.

Krzych_R

New member
W sumie używki też mogą być. Tylko gdzie dostać i jakie ?
Słucham głównie popu i rocka. Czasem lubię posłuchać klasycznej dla odmiany.
Podkreślam, że nie jestem audiofilem, ale nie chciałbym żeby mi głośniki "skrzeczały" albo zniekształcały dźwięk.

Ostatnia edycja:

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Oprócz Harmana dla porównania posłuchaj również Onkyo TX-8050. Z kolumn Monitor Audio BX6 (BX5 mogą być trochę za małe), Q Acoustics QA 2050i lub QA 3050, Melodika BL40, Dali Zensor 7, JBL Studio 280, Indiana Line Tesi 560, Canton GLE 476. Jest w czym wybierać musisz wybrać się na odsłuch.

Henry

Active member
Bez reklam
żeby nie wyszła kryptoreklama ;)
Zerknij, na Music Halla, którego sprzedaje Pawel Sz, to fajny wzmak, godny polecenia. A jak kiedyś zamarzy Ci się kino domowe, to masz wzmacniacz, który bez problemu zepniesz z amplitunerem ;)
Info znajdziesz w dziale Sprzedaż

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Słucham głównie popu i rocka. Czasem lubię posłuchać klasycznej dla odmiany.
Podkreślam, że nie jestem audiofilem, ale nie chciałbym żeby mi głośniki "skrzeczały" albo zniekształcały dźwięk.