Phillips 49PFS5301/12 SMART TV

Esteu

New member
Witam wszystkich.
Mam problem ze Smart tv, mianowicie chodzi o to, ze dwa dni temu bez problemu oglądałem seriale na Player TVN, az tu nagle wczoraj pod wieczór chciałem coś pooglądać, włączam Smart tv i jak zawsze komunikaty „łączenie z serwerem Philips...” pózniej „Rejestracja...” i wyskakuje nagle „Błąd podczas ładowania strony. Wybierz Spróbuj ponownie, aby ponownie załadować stronę”.
Oczywiście klikając „spróbuj ponownie” wyskakuje od razu ten sam komunikat
Połączenie z internetem mam, bo np Netflix włącza sie bez problemu. Ktos moze wie w czym tkwi problem?

Z góry dzieki za odpowiedz, pozdrawiam
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Zresetuj go, odłącz od prądu na pół godziny i włącz jeszcze raz.
Powinno działać
 
Do góry