Philips (TP Vision) planuje sprzedać 7-8 milionów telewizorów w 2013 roku.
A wszystko zależeć będzie od tego jak poradzi sobie pod marką Philips przy sprzedaży telewizorów: 42, 46 i 50 cali. Główne rynki zbytu to Europa, Chiny i Azja. W tych telewizorach znajdować się będą panele AUO.
Philips ma nadzieję zwiększyć w 2014 roku swój udział na rynku Tajwańskim do 5%. W listopadzie pojawić się mają nowe monitory Philips o przekątnych: 24, 27 i 29 cali ze zmniejszoną z 2560 na 1440 rozdzielczością.
Digitimes.
A wszystko zależeć będzie od tego jak poradzi sobie pod marką Philips przy sprzedaży telewizorów: 42, 46 i 50 cali. Główne rynki zbytu to Europa, Chiny i Azja. W tych telewizorach znajdować się będą panele AUO.
Philips ma nadzieję zwiększyć w 2014 roku swój udział na rynku Tajwańskim do 5%. W listopadzie pojawić się mają nowe monitory Philips o przekątnych: 24, 27 i 29 cali ze zmniejszoną z 2560 na 1440 rozdzielczością.
Digitimes.
Ostatnia edycja: