Witam
W moim telewizorze Philipsa (model 6006k) przy próbie otworzenia smart tv dzisiaj pojawiło się okno z następującą informacją (podaję pisane różną czcionką wiersze , pomijając kilka o treści 'OK', 'Zarejestruj' itp) :
"Ten portlet jest tymczasowo wyłączony
Tymczasowo nieaktywna.
Ta App jest tymczasowo nieaktywna.
App nie jest juz oferowana
Niestety, wybrana App nie jest juz dostępna.
Z tego powodu zostanie teraz usunięta z Twojej strony głównej."
Czy posiadacze modeli z 2011 ( a także nowszych ) mogliby sprawdzić czy u nich również występuje ten problem? Od smart tv nie można niestety wejść. Wczoraj jeszcze wszystko działało prawidłowo.
Z góry dzięki za pomoc. pozdrawiam
W moim telewizorze Philipsa (model 6006k) przy próbie otworzenia smart tv dzisiaj pojawiło się okno z następującą informacją (podaję pisane różną czcionką wiersze , pomijając kilka o treści 'OK', 'Zarejestruj' itp) :
"Ten portlet jest tymczasowo wyłączony
Tymczasowo nieaktywna.
Ta App jest tymczasowo nieaktywna.
App nie jest juz oferowana
Niestety, wybrana App nie jest juz dostępna.
Z tego powodu zostanie teraz usunięta z Twojej strony głównej."
Czy posiadacze modeli z 2011 ( a także nowszych ) mogliby sprawdzić czy u nich również występuje ten problem? Od smart tv nie można niestety wejść. Wczoraj jeszcze wszystko działało prawidłowo.
Z góry dzięki za pomoc. pozdrawiam