Philips Fidelio HTL9100 problem

dumad

New member
Cześć. Jestem świerzak. Zarejestrowałem się tutaj ponieważ mam jeden ogromny jak dla mnie problem, który mnie przerasta i denerwuje tak mocno że tylko chodzę i bluzgam a na sprzęt patrzę z obrzydzeniem...
Kupiłem sobie w tym roku w maju nowe głośniki Philips takie jak w tytule.
Po podłączeniu okazało się że nie działają. Tzn. działają ale w połowie bo subwoofer, który łączy się z soundbarem przez funkcję bluetooth tak naprawdę nie chce się połączyć i działa tylko soundbar.
Więc już jak miałem trochę czasu to zawiozłem to autoryzowanego serwisu Philipsa i mi w 5 dni naprawili.
Sytuacja powtórzyła się dzisiaj. Wyjechałem tydzień temu na urlop i mam już w sobie tak że zawsze wyłączam w domu prąd i zakręcam wodę żeby uniknąć dodatkowych kosztów przed pożarem lub powodzią.
Wróciłem do domu, włączyłem prąd i subwoofer już nie działa. Znowu nie chce się połączyć z centralną listwą czyli soundbarem, ale nie mam najmniejszej ochoty znowu pakować wszystko do pudła i wieźć do serwisu, który nie jest blisko a ja nie mam prywatnego auta a przyznam że to wszystko trochę waży...
Pomoże mi ktoś? :blagam: jest jakaś szansa połączyć to ze sobą? No bo w serwisie jakoś potrafią a przecież nic się nie spaliło ani nikt tego nie dotykał. Próbowałem kombinację 4 przycisków (AUX, -treble, +bass, +volume) i zero reakcji, tak jakby nie działały. Tak samo zrobiony był reset soundbara (5sek. night mode off) Widać było że się zresetował, ale sub dalej nie działa.
Miał już ktoś taki problem?
Tylko nie kasujcie tego tematu bo na forum stron z tematami jest ponad 500 i nie mam zamiaru spędzić tutaj reszty swojego życia na poszukiwaniach. Od tego chyba jest forum, aby pisać i odpisywać.
Proszę o pomoc
 

dumad

New member
głosniki zawiezione do serwisu w piątek (04.09.2016) i czekam na smsa z potwierdzeniem naprawy. może uda mi się dowiedzieć co było przyczyną lub w jaki sposób można je sparować manualnie.
Pani w serwisie oznajmiła że przy następnej usterce mam prawo ubiegać się o wymianę sprzętu na nowy.
Głośniki były zakupione w czerwcu tego roku a naprawiane były dwa razy i szczerze gdybym miał polecić dobre głośniki to poleciłbym inne. np coś z serii harman kardon
 

dumad

New member
Minęło dużo czasu i głośniki zostały naprawione 31 grudnia.
Wymieniono płytę główną.
Na razie wszystko działa, chociaż teraz nie mam za bardzo czasu na ich używanie. To była druga naprawa w przeciągu pół roku od zakupu.

Jedyne co się zmieniło to komunikat pokazujący się w tv przy połączeniu przy użyciu bluetooth z głośnikami. Przed naprawą był napis:
Czy chcesz się połączyć z Philips Fidelio?

Po naprawie jest tak:
Czy chcesz się połączyć z H?

Wie ktoś może jak to naprawić i zmienić nazwę głośników w ich systemie? Bo to nie wina TV
 
Do góry