Maciej.art
New member
Witam,
Około miesiąca temu zakupiłem nowy telewizor marki Philips, model 55PUS7303 z Ambilight. Od razu rzucił mi się w oczy jeden dead pixel (lub stuck pixel, nie jestem w stanie potwierdzić), który znajduje się w prawym, dolnym rogu ekranu, pod etykietą energetyczną. Pytanie jak ma się to do innych egzemplarzy tego producenta, bądź jak wygląda sytuacja z dead pixelami wśród konkurencji? Czy jest to "normalne" w tej półce cenowej?
Zauważyłem również, że po tygodniu pracy, w górnej części matrycy (~3/4) obraz "mryga" tj. zaciemnia się i rozjaśnia na tej konkretnej wysokości, od lewej do prawej, nie ma reguły w jakim konkretnie czasie, nie dzieje się to również cały czas, tylko w losowych momentach. Czym jest to spowodowane? Czy to wada fabryczna? Czy Philips uznaje tego typu usterki na gwarancji?
Dodam, że czujnik światła jest wyłączony, oszczędzanie energii również, wszelkie ulepszacze obrazu również wyłączone, jasność - 50%, kontrast - 100%.
Bardzo proszę o pomoc, liczę również na informację dot. sprzętu od innych użytkowników tego modelu.
Pozdrawiam,
Maciej
Około miesiąca temu zakupiłem nowy telewizor marki Philips, model 55PUS7303 z Ambilight. Od razu rzucił mi się w oczy jeden dead pixel (lub stuck pixel, nie jestem w stanie potwierdzić), który znajduje się w prawym, dolnym rogu ekranu, pod etykietą energetyczną. Pytanie jak ma się to do innych egzemplarzy tego producenta, bądź jak wygląda sytuacja z dead pixelami wśród konkurencji? Czy jest to "normalne" w tej półce cenowej?
Zauważyłem również, że po tygodniu pracy, w górnej części matrycy (~3/4) obraz "mryga" tj. zaciemnia się i rozjaśnia na tej konkretnej wysokości, od lewej do prawej, nie ma reguły w jakim konkretnie czasie, nie dzieje się to również cały czas, tylko w losowych momentach. Czym jest to spowodowane? Czy to wada fabryczna? Czy Philips uznaje tego typu usterki na gwarancji?
Dodam, że czujnik światła jest wyłączony, oszczędzanie energii również, wszelkie ulepszacze obrazu również wyłączone, jasność - 50%, kontrast - 100%.
Bardzo proszę o pomoc, liczę również na informację dot. sprzętu od innych użytkowników tego modelu.
Pozdrawiam,
Maciej