Witam Was,
Mam taki problem zakupiłem wczoraj w/w model, problem jest taki po konfiguracji, po podłączeniu do Internetu, nie działa smart, widać tylko komunikat "łącznie z serwerem Philips" przywracałem ustawienia fabryczne nic nie pomogło, łączyłem po kablu także nic nie pomaga, a Internet na pewno jest ponieważ sprawdzałem w ustawieniach i Netflix także działa, czy to faktycznie problem po stronie Philips, jeżeli tak to ja dziękuję za taki smart. Może ktoś spotkał się z problemem, support nie pracuję w niedzielę także ciężko coś się dowiedzieć. Pozdrawiam
Mam taki problem zakupiłem wczoraj w/w model, problem jest taki po konfiguracji, po podłączeniu do Internetu, nie działa smart, widać tylko komunikat "łącznie z serwerem Philips" przywracałem ustawienia fabryczne nic nie pomogło, łączyłem po kablu także nic nie pomaga, a Internet na pewno jest ponieważ sprawdzałem w ustawieniach i Netflix także działa, czy to faktycznie problem po stronie Philips, jeżeli tak to ja dziękuję za taki smart. Może ktoś spotkał się z problemem, support nie pracuję w niedzielę także ciężko coś się dowiedzieć. Pozdrawiam