Philips 49PFS5301/12 Łączenie z serwerem Philips błąd smart tv

Tidusek

New member
Witam Was,

Mam taki problem zakupiłem wczoraj w/w model, problem jest taki po konfiguracji, po podłączeniu do Internetu, nie działa smart, widać tylko komunikat "łącznie z serwerem Philips" przywracałem ustawienia fabryczne nic nie pomogło, łączyłem po kablu także nic nie pomaga, a Internet na pewno jest ponieważ sprawdzałem w ustawieniach i Netflix także działa, czy to faktycznie problem po stronie Philips, jeżeli tak to ja dziękuję za taki smart. Może ktoś spotkał się z problemem, support nie pracuję w niedzielę także ciężko coś się dowiedzieć. Pozdrawiam
 

cytak

New member
Witam Was,

Mam taki problem zakupiłem wczoraj w/w model, problem jest taki po konfiguracji, po podłączeniu do Internetu, nie działa smart, widać tylko komunikat "łącznie z serwerem Philips" przywracałem ustawienia fabryczne nic nie pomogło, łączyłem po kablu także nic nie pomaga, a Internet na pewno jest ponieważ sprawdzałem w ustawieniach i Netflix także działa, czy to faktycznie problem po stronie Philips, jeżeli tak to ja dziękuję za taki smart. Może ktoś spotkał się z problemem, support nie pracuję w niedzielę także ciężko coś się dowiedzieć. Pozdrawiam
zainstaluj tv ponownie - jest taka opcja

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
 

gerardinho91

New member
Witam Was,

Mam taki problem zakupiłem wczoraj w/w model, problem jest taki po konfiguracji, po podłączeniu do Internetu, nie działa smart, widać tylko komunikat "łącznie z serwerem Philips" przywracałem ustawienia fabryczne nic nie pomogło, łączyłem po kablu także nic nie pomaga, a Internet na pewno jest ponieważ sprawdzałem w ustawieniach i Netflix także działa, czy to faktycznie problem po stronie Philips, jeżeli tak to ja dziękuję za taki smart. Może ktoś spotkał się z problemem, support nie pracuję w niedzielę także ciężko coś się dowiedzieć. Pozdrawiam

Ja również kupiłem wczoraj ten sam model telewizora. Cały czas mam komunikat "łączenie z serwerem Philips..." i nic się nie dzieje... Internet jest faktycznie, bo jak na np. TVP1 wejdzie się do HbbTV przez czerwony/niebieski przycisk to dzialają wiadomości, czy VOD.
 
Ostatnia edycja:

Łukasz G

New member
Witam, chyba wszystkim zdechł smart bo u mnie jest ten sam problem (model 43pfs5301/12), już chyba od czwartku po włączeniu smart tv pokazuje się komunikat "Łączenie z serwerem Philips" i nic się nie dzieje. Internet działa na pewno bo przeglądarka w tv śmiga (na kablu i przez wifi).
 

gerardinho91

New member
W moim modelu TV ciężko było znaleźć, gdzie jest przeglądarka. Na szczęście przypadkiem udało mi się ją znaleźć, więc:
- przycisk na pilocie DOM (podczas oglądania jakiegoś kanału)
- wybrać kategorię Narzędzia
- wybrać przycisk Internet
Przeglądarka się włącza i elegancko działają strony, czy youtube :)
 

Łukasz G

New member
W moim modelu TV ciężko było znaleźć, gdzie jest przeglądarka. Na szczęście przypadkiem udało mi się ją znaleźć, więc:
- przycisk na pilocie DOM (podczas oglądania jakiegoś kanału)
- wybrać kategorię Narzędzia
- wybrać przycisk Internet
Przeglądarka się włącza i elegancko działają strony, czy youtube :)

A smart tv działa ?
 

gerardinho91

New member
Nie. Tylko przeglądarka działa. Wczoraj telewizor dopiero kupiłem i myslalem, ze tylko w smartTV jest dostęp do przeglądarki... Dlatego teraz trochę mi lżej, że jednak "coś działa" ;)
 

gerardinho91

New member
Tam chyba niema przeglądarki.
Może coś zmienili ?

Serwer Philipsa może się wyłożył.
Czy da się wejść na w w w .cda.pl ?

No właśnie, tak jak pisałem wyżej to jest dostęp do przeglądarki w DOM/Narzędzia/Internet. Hmm... teraz w domu mnie nie ma, ale youtube działał w przeglądarce bez problemu, czy strona ze skrótami meczów - więc cda na 99% też.
 

Dori1703

New member
Witam w klubie spieprzonego modelu. Też kupiłam 43PFS5301/12- działa wszystko oprócz Smarka. jest telewizja, jest netflix, jest polaczenie z internetem (przewodowo i bezprzewodowo) a smart niet! Jutro dzwonię na infolinię po pracy. Dam znać jaki bullshit wciskają.
 

Dori1703

New member
No nie wierzę.... Włączyłam opcję smart, poszłam po gwarancje do drugiego pokoju, wracam z telefonem iiiii ...... wyświetlają się warunki licencyjne opcji smart do akceptacji. Cud -pierwszy raz coś samo się naprawilo. Chyba faktycznie była jakaś awaria dostępu.
 

Łukasz G

New member
Witam w klubie spieprzonego modelu. Też kupiłam 43PFS5301/12- działa wszystko oprócz Smarka. jest telewizja, jest netflix, jest polaczenie z internetem (przewodowo i bezprzewodowo) a smart niet! Jutro dzwonię na infolinię po pracy. Dam znać jaki bullshit wciskają.

Dzisiaj dzwoniłem na infolinię i Pan z którym rozmawiałem był wielce zaskoczony jak mu powiedziałem że smart nie działa, po sprawdzeniu potwierdził że faktycznie usługa smart nie działa od piątku popołudnia dla kilku modeli ich telewizorów ponieważ mają awarię jakiś serwerów i postarają się z tym jak najszybciej uporać, prosił żeby uzbroić się w cierpliwość bo usunięcie awarii może potrwać jeszcze kilka dni. P.S. U mnie nadal nie działa :(
 

Daniel1993

New member
Działa, wczoraj po południu już ok. Dzwoniłem w poniedziałek po 15 to mówili, że mają usterkę którą rozwiążą w ciągu kilku godzin i oto dotrzymali słowa :) Pozdro
 
Do góry