philips 40pfl8007k czy samsung 40f6770

89cinek89

New member
Witam panowie jestem troche zielony jeśli chodzi o telewizory i planuje zakup na luty nowego sprzętu. Troche poczytałem na forum i zastanawiam się nad kupnem dwóch wymienionych w temacie. Chcę żeby był do 40 cali bo pomieszczenie jest nie wielkie i będe go oglądać z ok. 2 m siędząc na wprost. Cenowo tak chciałbym się zmieścić do 3500zł, co wybrać ? Jeden z tych dwóch czy może coś innego polecicię ?
1.Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? 2,5m*5m
2.Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ? ok 2m-2,5m
3.Ile osób zasiada przed telewizorem ? 2
4.Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu ? na wprost
5.Telewizor ma stać czy ma wisieć ? stać
6.Jak słońce świeci w pokoju ? do południa z tyłu telewizora
7.Jaki masz obecnie telewizor ? żaden
8.Co chcemy aby telewizor posiadał ? bardzo dobra jakość obrazu
9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora ? antena naziemna
10.Jakie urządzenia ? komputer
11.Ile godzin dziennie ma pracować telewizor ? 3-6
12.Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą ? bez róznicy
13.Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej ? Filmy, sport
14.Czy zamierzasz serfować po internecie ? tak
15.Czy zamierzasz grać w gry - jeśli tak to ile % dziennie? zamierzam dosyć często 1-2 godz dziennie
16.Preferencje co do marki ? brak
17.Preferencje co do wielkości ? 39-40 cali
18.Co Cię denerwuje w telewizorach ?
19.Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień ? wieczorami
20.Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup ? 3500 zł
21.Czy telewizor ma mieć 3D - jeśli tak to jakie , pasywne czy aktywne ? Nie rozumiem pytania :) oby dobrze się filmy oglądało

Ostatnia edycja:

prezy

New member
Bez reklam
Jeżeli będzie tylko NTC to bierz maksymalnie 40 cali bo inaczej się możesz trochę zdenerwować.
Philips - jakość obrazu ok, smart + wolno działające menu woła o anielską cierpliwość