Panasonic TX-32LX70 P kupiony 1,5 roku i ten sam problem.
Pan na infolinii beztrosko powiedział, że to wina telewizora i tak się dzieje w "starszych telewizorach niektórych marek". Mam sobie teraz albo oglądać przez kabel Euro albo dzwonić do serwisu Panasonica żeby wgrali nowy soft (dzwoniłem do kumpla, który się zna sporo na telewizorach od strony technicznej i nie był przekonany czy taka aktualizacja będzie w ogóle możliwa).
Podobno ma być nowa łatka stworzona i chwilowo może wrócić stary soft, ale po aktualizacji gdzieś wyczytałem dalej będą problemy z kablem hdmi dla tych, którzy mieli ten problem wcześniej
Tak więc po prostu zajeb..ie - możemy sobie oglądać Cyfrę przez kabel Euro, ewentualnie pogodzić się z tym, że mamy zabytkowe telewizory i kupić sobie nowe modląc się żeby za pół roku nie wprowadzono jakiejś kolejnej super aktualizacji.
Ja również chyba będę próbował odstąpić od umowy z winy cyfry; nikt nie informował mnie przy podpisywaniu umowy, że w przyszłości będą wprowadzane zmiany, które uniemożliwią mi oglądanie telewizji w takiej jakości na którą się decydowałem. Brak jakiejkolwiek informacji ze strony C+ i zrobienie takiego numeru w długi weekend to skandal