Panasonic jest jedną z czterech najpopularniejszych marek ekologicznych, na
świecie i znajduje się w rankingu Top 4.
Międzynarodowa firma konsultingowa Interbrand sprawdza co roku na świecie sto najcenniejszych marek pod tym względem.
Firma Panasonic znalazła się w niedawno opublikowanym raporcie "Best Global Green Brands 2013". Japoński producent elektroniki awansował o dwa miejsca w stosunku do poprzedniego roku. W klasyfikacji generalnej w swoim segmencie technologii i
elektroniki - znalazł się na pierwszym miejscu. W tej klasie najlepiej oceniony został za innowacyjność produktów Eco dla potrzeb klientów. Wśród dziesięciu najlepszych w roku 2013 zielonych marek, połowa firm pochodzi z przemysłu motoryzacyjnego.
"Nasza firma macierzysta w Japonii stale optymalizuje naszą strategię zrównoważonego rozwoju i wspiera swoje oddziały na całym świecie - to jest nasza recepta na sukces" mówi przedstawiciel Panasonica Michael Langbehn. Grupa ma zamiar poprzez innowacje w poszczególnych liniach biznesowych stworzyć wartość dodaną do codziennego życia klientów, która oddziaływać będzie w sposób przyjazny na środowisko.
Takie założenia określił już w 1933 r. założyciel firmy Konosuke Matsushita w filozofii społecznej odpowiedzialności biznesu. Na podstawie tych zasad, producent elektroniki ma systematycznie dostosowywać się do zrównoważonego rozwoju.
Interbrand analizuje marki pod względem dwóch składników - "Performance" i "Perception" w zrównoważonym rozwoju , czyli rzeczywistych działań środowiskowych i publicznego postrzegania zielonej gospodarki. Aby dotrzeć do Top 50 Najlepsze Firmy Global Green Brands muszą wprowadzać w obu kategoriach znaczące działania ECO każdego roku.
Panasonic
świecie i znajduje się w rankingu Top 4.

Międzynarodowa firma konsultingowa Interbrand sprawdza co roku na świecie sto najcenniejszych marek pod tym względem.
Firma Panasonic znalazła się w niedawno opublikowanym raporcie "Best Global Green Brands 2013". Japoński producent elektroniki awansował o dwa miejsca w stosunku do poprzedniego roku. W klasyfikacji generalnej w swoim segmencie technologii i
elektroniki - znalazł się na pierwszym miejscu. W tej klasie najlepiej oceniony został za innowacyjność produktów Eco dla potrzeb klientów. Wśród dziesięciu najlepszych w roku 2013 zielonych marek, połowa firm pochodzi z przemysłu motoryzacyjnego.
"Nasza firma macierzysta w Japonii stale optymalizuje naszą strategię zrównoważonego rozwoju i wspiera swoje oddziały na całym świecie - to jest nasza recepta na sukces" mówi przedstawiciel Panasonica Michael Langbehn. Grupa ma zamiar poprzez innowacje w poszczególnych liniach biznesowych stworzyć wartość dodaną do codziennego życia klientów, która oddziaływać będzie w sposób przyjazny na środowisko.
Takie założenia określił już w 1933 r. założyciel firmy Konosuke Matsushita w filozofii społecznej odpowiedzialności biznesu. Na podstawie tych zasad, producent elektroniki ma systematycznie dostosowywać się do zrównoważonego rozwoju.
Interbrand analizuje marki pod względem dwóch składników - "Performance" i "Perception" w zrównoważonym rozwoju , czyli rzeczywistych działań środowiskowych i publicznego postrzegania zielonej gospodarki. Aby dotrzeć do Top 50 Najlepsze Firmy Global Green Brands muszą wprowadzać w obu kategoriach znaczące działania ECO każdego roku.
Panasonic