Jak w temacie poszukuje osoby z okolic Poznania ( najlepiej w stronę Szamotuł ) kto ma u siebie telewizor Panasonic ET5 i telewizje nc+. Już wyjaśniam dlaczego...Otóż moja reklamacja została rozpatrzona negatywnie tj. Pan serwisant stwierdził, że on nie widzi problemu z ściemniającym się obrazem bo jak stwierdził ten typ tak ma... vertical banding także nie został uznany za defekt ( to jeszcze rozumiem bo po części jest to wada technologii ) choć Pan serwisant nazwał banding cloudingiem. Wracając do tematu szukam osoby która udostepniłaby mi swój telewizor tzn. przyjechałbym do niego z moim dekoderem n-ki i odtworzyłbym nagrany materiał aby zobaczyć czy faktycznie ten typ tak ma czy po prostu zostałem zlany przez serwis MIK w Radomiu ( watpliwości mam dlatego, ze w rozmowie ze mną Pan serwisant stwierdził, że nie widzi ściemniającego się obrazu, a jak mu powiedziałem, że to dzieje się na ciemnych scenach to stwierdził coś w stylu, że...SERWIS TO NIE KINO I ONI NIE MAJĄ CZASU ABY SZUKAĆ CIEMNYCH SCEN ABY STWIERDZIĆ CZY OBRAZ ŚCIEMNIA SIĘ NA CIEMNYCH SCENACH- czytałem juz m.in na tym forum, ze z serwisem MIK sa rózne " perypetie" ale to co usłyszałem od Pana technika to jest wg. mnie kpina i skandal!! bo jeśli telewizor jest reklamowany z powodu ściemniającego się obrazu na ciemnych scenach, a serwis stwierdza, ze nie ma czasu na to, żeby to sprawdzić to Ja już nie wiem o co tu chodzi! Po dość długiej rozmowie i NAMAWIANIU!!!! Pana serwisanta oświadczył mi, że postara się coś obejrzeć. Po kilku dniach zadzwonił Pan serwisant i stwierdził, że nie widzi problemu i dodał, że na moich ustawieniach obrazu tak już jest ( poza tym stwierdził, ze na moich ustawieniach to się nie da oglądać... ), a jak się spytałem jakie to są ustawienia to podał mi zupełnie inne niż te, które ja miałem zapisane, a jak mu powiedziałem, że to nie są te ustawienia to stwierdził, że on już zakończył temat mojego telewizora i, ze pakuje go do odesłania mi. Jeśli się u innej osoby potwierdzi, że telewizor się bardzo mocno przy ciemnych scenach ściemnia to zwracam honor Panu technikowi z MIK i bije się w pierś, że po prostu kupiłem telewizor z taką cechą i przyznam, że to był mój błąd. Jeśli nie to będę próbował coś ugrać gdzie indziej, a na pewno nie omieszkam powiadomić centrali Panasonica o stwierdzeniu serwisu, że nie maja czasu sprawdzić czy mój telewizor ma taka wadę jaką reklamuje. Będę wdzięczny osobie, która udostępni mi swój tv. i za poświęcony czas i udostępnienie tv. stawie się z czteropakiem odpowiedniego napoju!!!!
Ostatnia edycja: