Panasonic AS640 brak napisów z USB

QbaHazar

New member
Witam.

Dwa dni temu nabyłem TV Panasonic AS640 w UK. Mój problem polega na braku napisów w Media Playerze. Próbowałem dodawać napisy w rozszerzeniu .txt oraz .str lecz nie widzi żadnych. Przeczytałem wiele tematów z rozwiązaniem tego problemu lecz niestety żaden u mnie nie zadziałał. Największym i najbardziej niezrozumiałym problemem jest fakt, że w Option Menu > Video Setup nie mam żadnych innych opcji oprócz Video Preview i Repeat. W wielu tematach odpowiedzią na brak napisów okazywało się naciśnięcie przycisku STTL lecz u mnie nie dzieje się kompletnie nic.

Na koniec chciałbym podkreślić, że jest to mój pierwszy SmartTV więc jestem kompletnie zielony w tej tematyce.

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
 

digitalus

Banned
Ostatnia edycja:

QbaHazar

New member
Dziękuję bardzo za odpowiedź.
Niestety jak wspomniałem wcześniej nie mam opcji "Napisy" w Konfiguracji Video. Czy brak tych opcji może być spowodowany kupnem tego TV w UK (osobiście wątpię by miało to wpływ ale wolę się upewnić). Próbowałem również umieszczania jednego pliku z napisami w folderze z filmem lecz nadal bez zmian. Nadal nie mam pojęcia jak rozwiązać mój problem.
 

digitalus

Banned
W wersji B - as640B czyli na rynek brytyjski byc moze nie ma mozliwosci uruchomienia napisow.Sprawdzales napisy z pliku srt i txt ?.W poprzednich modelach telewizorow sprzedawanych na rynek brytyjski nie bylo np mozliwosci wyboru jezyka przy pierwszym uruchomieniu telewizora byl tylko jezyk angielski.
Gdy przywrocisz ustawienia fabryczne w telewizorze to do wyboru jest tylko angielski?.Moze telewizor jest na ustawieniach sklep i dlatego nie ma funkcji napisy.Po przywroceniu ustawien fabrycznych w telewizorze i gdy telewizor ponownie sie uruchomi trzeba wybrac dom.
Menu, konfiguracja, inne ustawienia, powinny byc ustawienia fabryczne.
 
Ostatnia edycja:

QbaHazar

New member