panasonic 42xt50 dlaczego nie ma go na stronie producenta?

ssniegu

New member
juz od miesiaca nie moge zdecydowac sie na zakup , najpierw chcialem 42gt50 ale przyszly niespodziewane wydatki i uszczuplilo to moj budzet, myslalem o 42st50 i chcialem porownac go z tanszym xt50 ale nie ma go na stronie producenta a nowa seria przecież?? ktos wie ocb>? i jeszcze pytanie mam laptopa samsunga telefon i tablet samsunga ale tv wydaje mi sie panas lepszy (jestem laikiem w tych sprawach) czy dobrze zrobilbym kupujac samsunga a jak tak to jakiego ok 3000zl >?? czy lepiej panasa st50? co myslicie o tym xt50 bo nie ma jak porownac na stronie panasonica.
 

dlugas

New member
Dzięki za szybkie info, ten link już wcześniej odszukałem na forum i mi co nie co ładnie zobrazował, ale bardziej mi się rozchodzi o obraz z sygnału kablówki SD (bez HD) i z divixów oraz mkv, jak tam wygląda czerń i kolorystyka itp.
Mam rolety niwelujące prześwit światła prawie w 100% więc odblaski mi nie będą przeszkadzać

FullHD mi póki co zbędne i inne bajery także, więc szukam czy różnią się te serie między sobą dość znacznie szczególnie pod względem jakości obrazu.
Mam 3tys na tv i porządny uchwyt na ścianę.

50XT to ok 2,5tys
UT50 ok 3tys
50GT i 50ST to już chyba lekko 4 tysiące
Drążę temat, bo dopłata której nie mam jest dość znaczna i zastanawiam się czy ten XT jest warty tej kwoty czy iść w inną plazmę 50" od samsunga/LG do max 3tys czy wręcz odwrotnie kierować się stronę 46" LEDów od philpsa, sharpa albo toshiby

Samo oglądanie tv, bez PC,bez neta, konsoli,za to przeważnie filmy, seriale troszkę dokumentów i wiadomości.
 
Ostatnia edycja:

digitalus

Banned
Kanaly sd beda prezentowac sie zdecydowanie lepiej w plazmie o rozdzielczosci 1024x768 czyli wybor bedzie latwiejszy
przyklad
http://www.hdtv.com.pl/forum/lcd/91860-telewizor-dla-studenta-1800-a.html
http://www.hdtv.com.pl/forum/lcd/91860-telewizor-dla-studenta-1800-a-2.html
50pa4500 lub panasonic lub 50x50. xt50 to telewizor z 3d.