Objawy mam takie ze występuje problem z brakiem obrazu na wejściach HDMI ale tylko jak się rozgrzeje, jak jest zimny to działa poprawnie, innym jeszcze objawem zamiast czarnego ekranu obrazu są kolorowe pasy krzaki inaczej mówiąc. Dźwięk gra normalnie.
Dodatkowo nie działa zupełnie sieć Ethernet sieciówka, jest nie aktywna nawet w ustawieniach w Menu, jak i nie działa jakby tego było mało port USB, zasila widać pendrive ale go nie wykrywa.
Dzwoniłem do EIC i naprawa prawdopodobnie będzie mnie kosztować 1300zł !!!
Sprzet dbany niesamowicie od nowości, miał zapewniony idealny przepływ powietrza z każdej strony.
Ogólnie jestem załamany, szkoda gadać
EDIT:
Orientuje sie ktoś dokładnie w temacie jak to wygląda w przypadku 905, ponieważ odpisali mi z EIC ze jeżeli chodzi o brak działania ethernetu to nie ma nic wspólnego z modułem płytką HDMI.
Ja bym sie z tym nie zgodził ponieważ z tego co wyczytałem to jeden z objawów jego braku działania, nawet w programie darmowej naprawy którą obecnie prowadzi firma Onkyo jest to jedna z możliwych przyczyn na liście problemów
Link do całej akcji - https://repair.onkyousa.com/eu/003_2012_eu.php?country=DEU&lang=en_GB
- Network settings in Setup Menu is grayed out (unselectable) - dokładnie mam ten problem czyli sieć nie działa i jest niedostępna w Menu.
- Loss of video on HDMI output - po cześci sie zgadza tyle ze raczej nie output a na wejsciach input, brak obrazu lub kolorowe pasy krzaki jak amplituner sie rozgrzeje, jak jest zimny pierwsze odpalenie to działa poprawnie, natomiast sieć jak i wejscie USB padnięte na amen.
Co najgorsze cała akcja darmowej naprawy niestety nie obejmuje modelu 905, co jest uważam niesprawiedliwe ponieważ ten model również cierpi na tę przypadłość z padającą płytką HDMI.
Napisałem bezpośrednio do Onkyo zza granicę, zobaczymy co odpiszą.
Wracając jeszcze do problemu ethernetu to patrząc na wnętrzności modelu 905, fakt wejście ethernet nie znajduje sie na samej płytce HDMI, jednak moze być z nią przeciez połączone, jakby ktos sie orientował bardziej w temacie bardzo bym prosił o odzew. Z góry dziękuje.
Dodatkowo nie działa zupełnie sieć Ethernet sieciówka, jest nie aktywna nawet w ustawieniach w Menu, jak i nie działa jakby tego było mało port USB, zasila widać pendrive ale go nie wykrywa.
Dzwoniłem do EIC i naprawa prawdopodobnie będzie mnie kosztować 1300zł !!!
Sprzet dbany niesamowicie od nowości, miał zapewniony idealny przepływ powietrza z każdej strony.
Ogólnie jestem załamany, szkoda gadać
EDIT:
Orientuje sie ktoś dokładnie w temacie jak to wygląda w przypadku 905, ponieważ odpisali mi z EIC ze jeżeli chodzi o brak działania ethernetu to nie ma nic wspólnego z modułem płytką HDMI.
Ja bym sie z tym nie zgodził ponieważ z tego co wyczytałem to jeden z objawów jego braku działania, nawet w programie darmowej naprawy którą obecnie prowadzi firma Onkyo jest to jedna z możliwych przyczyn na liście problemów
Link do całej akcji - https://repair.onkyousa.com/eu/003_2012_eu.php?country=DEU&lang=en_GB
- Network settings in Setup Menu is grayed out (unselectable) - dokładnie mam ten problem czyli sieć nie działa i jest niedostępna w Menu.
- Loss of video on HDMI output - po cześci sie zgadza tyle ze raczej nie output a na wejsciach input, brak obrazu lub kolorowe pasy krzaki jak amplituner sie rozgrzeje, jak jest zimny pierwsze odpalenie to działa poprawnie, natomiast sieć jak i wejscie USB padnięte na amen.
Co najgorsze cała akcja darmowej naprawy niestety nie obejmuje modelu 905, co jest uważam niesprawiedliwe ponieważ ten model również cierpi na tę przypadłość z padającą płytką HDMI.
Napisałem bezpośrednio do Onkyo zza granicę, zobaczymy co odpiszą.
Wracając jeszcze do problemu ethernetu to patrząc na wnętrzności modelu 905, fakt wejście ethernet nie znajduje sie na samej płytce HDMI, jednak moze być z nią przeciez połączone, jakby ktos sie orientował bardziej w temacie bardzo bym prosił o odzew. Z góry dziękuje.
Ostatnia edycja: