oled uszkodzone pixele

piotrek065

New member
cześć
Kilka dni temu kupiłem oleda od philipsa.
W domu odpaliłem test na yt i w dwóch miejscach mam uszkodzone pixele.
Czy to norma w oled.
tv ogólnie spoko i bardzo mi się podoba tylko myślałem, że taką cenę otrzymam produkt bez żadnej wady.
Czy coś mogę z tym zrobić jak kupiłem stacjonarnie; składać reklamację bo czytałem, że w każdym tv może się trafić nawet za 20000 i ciężko znaleźć bez.
Jak to jest w waszych tv?
 

gatar

Active member
Bez reklam
Witaj.
Zapytaj Philipsa, sprzedawcę.
W moim LG po ok. pół roku pojawiły sie chyba 3 święcące jasno zeielone piksele.
LG wymeniło mi na nowy egzemplarz i nadal po 6 latach jest dobrze ;-)

pozdrawiam
 

piotrek065

New member
IMG_20240527_203712.jpg
 

piotrek065

New member
IMG_20240527_221147.jpg

IMG_20240527_220807.jpg

takie coś znalazłem w gwarancji

Ma ktoś może philipsa i może u siebie zobaczyć czy ma jakieś pixele.
Szczerze to tego nie widać przy normalnym oglądaniu z 2 m tylko gdzieś z 40 cm i tylko na białym, szarym, jasnym.
 

Kulunis

Member
Jeżeli ci to odpowiada nie ruszaj na Youtube są filmiki na odblokowanie nad Pixel zostaw na godzinę może odblokuje
 

piotrek065

New member
Wymieniłem na drugi w sklepie.
Teraz mam 3 czarne przy lewej stronie a po prawej cały pas od rogu do połowy i to nie tak że są cały czas tylko raz są raz zniknie część.
Już mam dosyć wożenia tv, tłumaczenia i wgl.
Także nie polecam philipsa bo to jakieś odpady matryc LG są, ale to tylko moje zdanie 😂
 

Kleofas11

Active member
Bez reklam
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacja/niezgodnosc/#:~:text=Jeżeli kupiony towar jest niezgodny,ceny lub odstąpienie od umowy.

" Niezgodność towaru z umową jest ustawowo uregulowanym sposobem dochodzenia roszczeń.
Sprzedawca nie może odmówić przyjęcia reklamacji, jeżeli nie wynika to wprost z przepisów.
Jeżeli kupiony towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądanie dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową – przez naprawę lub wymianęlub zwrotu całości bądź części wpłaconych środkówprzez obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy. "
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Ale jest jeszcze karta gwarancyjna, która zawiera informacje ważne.
Najlepiej sprawdzać przed zakupem , przy kalibracji.
 
Do góry