Odtwarzacz muzyki z sieci

D

Deleted member 121090

Guest
Prośba do zorientowanych. Chciałbym znaleźć urządzenie które podłączone do zestawu Harman Kardon HK 980 i HD 990(ma wejście USB) dałoby by mi możliwosć słuchania muzyki z internetu i np. z pendrive.
Jestem zielony w tym temacie.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Już wiem czego szukam. Znalazłem radia internetowe ale dla mnie najlepszy byłby tuner internetowy z dobrą jakością dźwięku. Zna ktoś coś takiego?
 
D

Deleted member 121090

Guest
Jakoś widzę brak odzewu. Mnie udało się znaleźć dwa tunery. Revo mondo i Maximum MR-2000.
Oba o bardzo ładnej stylistyce ale jak to gra? Może ktoś coś podpowiedzieć?
 

pkomp

New member
kup takie które ma wyjście cyfrowe i mozesz olac dobrą jakośc dźwięku bo ta tyczy sie wyłącznie wyjśc analogowych - no i zależnie w jakiej jakosci słuchałbyś stacji
 
D

Deleted member 121090

Guest
Rada dobra. Tylko że wzmacniacz Harmana HK 980 ,do którego to podepnę ,nie ma wejść cyfrowych.
 

MacGege

New member
kup takie które ma wyjście cyfrowe i mozesz olac dobrą jakośc dźwięku bo ta tyczy sie wyłącznie wyjśc analogowych - no i zależnie w jakiej jakosci słuchałbyś stacji

chyba się nie zgodzę , same wyjścia analogowe nie gwarantują dobrej jakości dźwięku , na końcu przydałby się dobry DAC.
W przypadku gdy chcesz słuchać mp3 i tym podobnych stratnych formatów temat się zamyka bo nie ma co mowić o jakości . Chcesz formatów bezstratnych i dobrej jakości DAC to wręcz podstawa.
 
D

Deleted member 121090

Guest
A w takim razie jaki DAC byś polecił do tych tunerów internetowych?
 

wiatrak

Active member
Bez reklam
W USA 800 USD, u nas będzie "nieco" drożej:
4723625171_aceae77509_o.jpg

Marantz NA 7004 (NA7004) odtwarzacz strumieniowy audio :: Sklep.RMS.pl
 
D

Deleted member 121090

Guest
No super. Tylko weź pod uwagę że za Harmana HD 980 z HK 980 i do tego kolumny Aelite 2. Nowe elementy zapłaciłem łącznie 3500zł. A sam Dac który proponujesz będzie kosztował podobnie. Nie ta półka.