Odpowiedni zestaw?

adso2009

New member
Witam
Kolejny temat z cyklu doradźcie.
Chcę kupić kino domowe. Będzie to moje pierwsze. Będzie połączone z PC i telewizorem. Służyć ma do słuchania muzyki no i filmy zarówno z PC i TV. Koszt, hmm powiedzmy do 5 tys. Z górką choć jak będzie coś dobrego za 2,5 tys to biorę 
Trochę już o wszystkim czytałem i wiem, że za tą kasę głośniki z drewna nie będą heh.
Wyczytałem, że dobrym rozwiązaniem będzie amplituner onkyo i do tego głośniki jbl
Znalazłem coś takiego ONKYO TX-NR515 + JBL STUDIO 1 CINE PACK 150 nie mogę podać linku bo nie mam wymaganej liczby postów. Wystarczy wpisać ten zestaw na allegro
Nigdy nie miałem okazji słuchać takiego zestawu i nie mam doświadczenia. Dla tego zapytam Was bo się znacie?
Dobrze będzie to grało?
Warte jest tych pieniędzy? (głośniki to sklejka)
Czy jesteście w stanie polecić mi coś co będzie tańsze a dobre?
Czekam na pomysły, doradźcie coś bo nie chciał bym utopić pieniędzy.
Dodam, że nie mam możliwości przetestowania tego zestawu.
Muzyka jakiej słucham to skrajności, więc będzie tu Power metal, czasami klasyczna, szanty jak i codzienna radiowa.
Całe kino będzie w pokoju 20m2

Z góry dziękuję każdemu, kto zechciał temat przeczytać a tym bardziej jeśli potrafi mi doradzić i pomóc.
Pozdrawiam
 

Mateusz.B

New member
Witaj,