oddanie Sharp'a do naprawy i postanowienia gwarancji

krakusek

New member
Witam,
23 czerwca oddalem LCD Sharp'a do naprawy (nie właczał sie), dzisiaj przedzwonilem do serwisu aby sie dowiedziec co z moim telewizorkiem i otrzymalem odpowiedź, że zamówiono części i one jeszcze nie dotarly z Sharpa i niewiadomo kiedy przyjdą. :(:(
Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś sie orientuje jak wygląda sprawa maksymalnego czasu naprawy wg. Sharpa? Ponieważ nie mam przy sobie gwarancji, to nie moge sprawdzic jak jest napisane w gwarancji.
Jakie prawa mi przysługują jako klientowi jezeli czas naprawy jest dluzszy niz postanowienia gwarancji?

Z góry dziękuje za odpowiedź :)
 

arcana82

New member
Gwarancja

Witam
Miałam podobny problem z gwarancją i sprawa otarła się o Rzecznika Praw Konsumenta.Prawda jest taka, że gwarancja najprawdopodobniej nie określa czasu w jakim firma musi naprawić sprzęt. Zapewne piszą, iż jest to czas potrzebny na dostarczenie podzespołów i części do serwisu, oni odpowiednio sie zabezpieczają. Po drugie, najlepiej kserować sobie wszystkie papiery, żeby później móc ewentualnie zajrzeć do gwarancji. Mnie też zabrano orginał gwarancji, a potem nie mogłam sie doczytać ile mają czasu. Po trzecie, oddając sprzęt do gwarancji omijać trzeba wszelkich pośredników (patrz. sklep, sprzedawca) i od razu przesłać sprzęt do producenta, bo potem powiedza Ci, że nie byłeś ich klientem i nie możesz sobie rościć jakichkolwiek pretensji o cokolwiek. Pozdrawiam i życze cierpliwości.
 
Do góry