Witam,
23 czerwca oddalem LCD Sharp'a do naprawy (nie właczał sie), dzisiaj przedzwonilem do serwisu aby sie dowiedziec co z moim telewizorkiem i otrzymalem odpowiedź, że zamówiono części i one jeszcze nie dotarly z Sharpa i niewiadomo kiedy przyjdą.

Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś sie orientuje jak wygląda sprawa maksymalnego czasu naprawy wg. Sharpa? Ponieważ nie mam przy sobie gwarancji, to nie moge sprawdzic jak jest napisane w gwarancji.
Jakie prawa mi przysługują jako klientowi jezeli czas naprawy jest dluzszy niz postanowienia gwarancji?
Z góry dziękuje za odpowiedź
23 czerwca oddalem LCD Sharp'a do naprawy (nie właczał sie), dzisiaj przedzwonilem do serwisu aby sie dowiedziec co z moim telewizorkiem i otrzymalem odpowiedź, że zamówiono części i one jeszcze nie dotarly z Sharpa i niewiadomo kiedy przyjdą.
Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś sie orientuje jak wygląda sprawa maksymalnego czasu naprawy wg. Sharpa? Ponieważ nie mam przy sobie gwarancji, to nie moge sprawdzic jak jest napisane w gwarancji.
Jakie prawa mi przysługują jako klientowi jezeli czas naprawy jest dluzszy niz postanowienia gwarancji?
Z góry dziękuje za odpowiedź