NVIDIA - podsumowanie nowości z E3 2018

Jam Nius

piszę
shadow-of-the-tomb-raider-nvidia-ansel-e3-2018-pc-screenshot-004.png

NVIDIA Ansel oraz Highlights w grze Shadow of the Tomb Raider
W nawiązaniu do informacji, że NVIDIA współpracuje ze Square Enix, Eidos-Montréal, Crystal Dynamics oraz Nixxes przy opracowaniu gry Shadow of the Tomb Raider w wersji PC, firma ogłosiła dzisiaj, że w grze zostaną zaimplementowane funkcje NVIDIA Highlights oraz Ansel.

Shadow of the Tomb Raider otrzymuje wsparcie dla funkcji NVIDIA Ansel oraz Highlights

NVIDIA Highlights automatycznie zarejestruje kluczowe momenty gry oraz efektowne akcje Lary Croft dzięki wykorzystaniu techniki ShadowPlay. Zapisane fragmenty rozgrywki można odtwarzać lub dzielić się nimi w mediach społecznościowych takich jak Facebook, YouTube czy Weibo.


NVIDIA Ansel to innowacyjna metoda wykonywania zrzutów ekranu w grach. Ansel działa jak aparat fotograficzny, który potrafi zamienić każdego gracza w artystę uwieczniającego Larę Croft na tle dżungli czy przerażających grobowców. Wykonane zdjęcia można udostępniać w mediach społecznościowych lub w galerii www.shotwithgeforce.com.



Gra Shadow of the Tomb Raider w wersji PC po raz pierwszy zaprezentowana na stoisku NVIDIA na E3

Stoisko NVIDIA jest jedynym miejscem na E3 gdzie można zapoznać się z Shadow of the Tomb Raider w wersji na komputery osobiste. Jako oficjalny partner, NVIDIA pomaga zespołowi programistów uczynić grę jak najlepszym doświadczeniem dla graczy. Dzięki tej współpracy skorzystają oni z funkcji i technik oferowanych przez platformę GeForce i oprogramowanie GeForce Experience, w tym m.in. sterowniki Game Ready.



Powiązane odnośniki:

Rozgrywka z gry Shadow of the Tomb Raider w jakości 4K:

https://youtu.be/AcqHmN0Jh0M



Artykuł na temat implementacji funkcji Highlights oraz Ansel w grze Shadows of the Tomb Raider:

https://www.geforce.com/whats-new/a...idia-ansel-highlights-4k-gameplay-screenshots



Wpis na blogu NVIDIA na temat implementacji funkcji Highlights oraz Ansel w grze Shadows of the Tomb Raider:

https://blogs.nvidia.com/blog/2018/06/11/shadow-tomb-raider-gets-nvidia-ansel-highlights/

Nowe gry z NVIDIA Highlights

Funkcja NVIDIA Highlights będąca częścią oprogramowania GeForce Experience rozkwita. Nowe gry, w których zostanie zaimplementowana to m.in. Shadow of the Tomb Raider, Dirty Bomb oraz Switchblade.



Powiązane odnośniki:

Wpis na blogu NVIDIA na temat nowych gier z funkcjami Highlights oraz Ansel: (link jeszcze nie jest aktywny)

https://blogs.nvidia.com/blog/2018/06/12/nvidia-ansel-highlights-pc-gaming-e3/

Dodawanie tekstów do obrazków GIF w oprogramowaniu GeForce Experience 3.14

GeForce Experience w wersji 3.14 umożliwia dodawanie tekstu do wykonanych w grach obrazków w formacie GIF i tworzenie w ten sposób internetowych memów. Oczywiście można je udostępniać z poziomu aplikacji w serwisach Facebook, Weibo czy Google Photos.



Powiązane odnośniki:

Wpis na blogu NVIDIA na temat oprogramowania GeForce Experience w wersji 3.14: (link jeszcze nie jest aktywny)

https://blogs.nvidia.com/blog/2018/06/12/nvidia-ansel-highlights-pc-gaming-e3/

Ekskluzywne fragmenty rozgrywek z gier

NVIDIA zaprezentowała na E3 kilka ekskluzywnych fragmentów rozgrywek z wyczekiwanych przez graczy tytułów. W sobotę pokazano gameplay z Battlefield V w wersji PC, a dzisiaj wideo z gier Anthem oraz Shadow of the Tomb Raider.



Powiązane odnośniki:

Ekskluzywny fragment rozgrywki z gry Anthem w jakości 4K:

https://youtu.be/Bn_v-qGGunY



Fragment rozgrywki z gry Battlefield V w wersji PC:

https://youtu.be/ntHoiPAOVe0



Fragment rozgrywki z gry Shadow of the Tomb Raider w jakości 4K:

https://youtu.be/AcqHmN0Jh0M

W jaki sposób platforma PC rozwija się dla graczy

Gry komputerowe to dynamicznie rozwijająca się branża warta aktualnie 33 miliardy dolarów. W ciągu ostatnich 25 lat NVIDIA koncentrowała się na rozwoju gier na komputerach osobistych. Wiele z innowacji firmy to prawdziwe przełomy w branży. Z ostatnio zaprezentowanych należy wymienić między innymi Max-Q, G-SYNC i RTX.

Szczegółowe informacje dostępne są we wpisie na blogu, ale kilka faktów wymaga podkreślenia:

Obecnie dostępnych jest na rynku 217 modeli wyświetlaczy zgodnych z G-SYNC wyprodukowanych przez 17 partnerów firmy: 158 dotyczy laptopów, a 59 desktopów.
Monitory G-SYNC 240Hz będą oficjalnymi wyświetlaczami na imprezie TI 2018 (The International), odbywającej się w sierpniu w Vancouver.
W 2017 roku wprowadzono na rynek ponad 7000 nowych gier PC, zdecydowanie najwięcej spośród wszystkich platform do grania.
Liczba widzów na całym świecie oglądająca esport zwiększyła się w ciągu ostatnich dwóch lat o 100 mln.


Powiązane odnośniki:

Wpis na blogu NVIDIA na temat grania na platformie PC:

https://blogs.nvidia.com/blog/2018/06/11/pc-gaming-growing-e3/
 
Do góry