NVIDIA Game Ready m.in. z optymalizacjami dla gier Zombie Army: Dead War 4, Apex Legends: Sezon 4 oraz Metro Exodus: Sam’s Story

Jam Nius

piszę
Firma NVIDIA opublikowała dzisiaj najnowszy sterownik Game Ready dla kart graficznych GeForce, zoptymalizowany dla gier Zombie Army: Dead War 4, Apex Legends: Sezon 4 oraz Metro Exodus: Sam’s Story, a także obsługujący trzy kolejne monitory zgodne ze standardem G-SYNC.

Kolejna rozgrywka z ray tracingiem: Metro Exodus: Sam’s Story

Metro Exodus: Sam’s Story jest fabularnym dodatkiem do gry Metro Exodus. Podobnie jak w przypadku podstawowego tytułu, gracze korzystający z kart graficznych GeForce RTX otrzymują wsparcie ray tracingu w czasie rzeczywistym oraz techniki NVIDIA DLSS, zatem mogą spodziewać się zachwycającego śledzonego promieniami globalnego oświetlenia.

Następne trzy monitory zgodne ze standardem G-SYNC

Program G-SYNC Compatible powstał w celu rozszerzenia ekosystemu produktów wspierających technikę G-SYNC i ma na celu edukowanie użytkowników na temat wyświetlaczy, które oferują odpowiednie parametry zapewniające podstawową obsługę zmiennego odświeżania ekranu (Variable Refresh Rate).

Najnowsze modele, które uzyskały certyfikat G-SYNC Compatible to ASUS VG259QM, Dell AW2521HF i LG 34GN850, dające graczom jeszcze większy wybór w poszukiwaniu doskonałego monitora do gier.

W ramach programu G-SYNC Compatible, NVIDIA współpracuje z producentami monitorów, testując poprawność działania modeli obsługujących protokół AdaptiveSync. Monitory, które pozytywnie przejdą wszystkie testy są oznaczane jako „G-SYNC Compatible”. Pełna lista wspierających technikę G-SYNC dostępna jest tutaj.

Ulepszenia funkcji Max Frame Rate oraz VRSS

W poprzednim sterowniku Game Ready zaimplementowano dwie nowe funkcje Panelu sterowania NVIDIA: opcję maksymalnej liczby wyświetlanych klatek na sekundę, w celu zoptymalizowania wydajności i zużycia energii oraz technikę Variable Rate Supersampling (VRSS), ulepszającą jakość obrazu w grach VR.

W nowym sterowniku rozszerzono ich funkcjonalność w oparciu o opinie użytkowników. W przypadku maksymalnej liczby klatek na sekundę zakres wynosi teraz od 20 do 1000 fps, a funkcję VRSS można teraz włączyć w zakładce Ustawienia globalne, automatycznie aktywując ją we wszystkich obsługiwanych grach.

Czym są sterowniki NVIDIA Game Ready

Sterowniki Game Ready udostępniane są najpóźniej w dniu premiery wspieranej gry i są zoptymalizowane pod kątem największej wydajności oraz jakości rozgrywki. Każdy sterownik Game Ready posiada certyfikat zgodności WHQL wydawany przez firmę Microsoft.

Powiązane odnośniki:


Artykuł na temat najnowszego sterownika Game Ready dedykowanego grze Zombie Army: Dead War 4:

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/zombie-army-dead-war-4-game-ready-driver/


Sterowniki NVIDIA (dostępne również za pośrednictwem aplikacji GeForce Experience):
https://www.nvidia.pl/drivers


Lista monitorów zgodnych z techniką G-SYNC:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/products/g-sync-monitors/specs/
 
Do góry