nSPLITTER PRO 1x2 MK-II - Przestał rozdzielać sygnał.

Kratos10

New member
Witam.

Tydzień temu zakupiłem rozdzielacz sygnału hdmi o nazwie nSPLITTER PRO 1x2 MK-II (nowy). Na początku nie było z nim kłopotów - rozdzielałem za jego pomocą sygnał do telewizora i projektora (jednocześnie). Sygnał pochodził z dekodera telewizji cyfrowej (Pace HD), innym razem z komputera lub też konsoli. W ostatnich dniach pojawił się jednak problem. nSplitter przestał rozdzielać sygnał. Próbowałem zaradzić temu poprzez podłączanie kabli hdmi do różnych gniazd splittera. Włączałem i wyłączałem splitter z prądu. Nic nie pomogło. Kable oraz urządzenia wysyłające i odbierające sygnał są ok. Komputer wykrywa splitter jako "EP-HDMI-RX" (na początku wykrywał po prostu telewizor, a teraz w opcjach widnieje ta dziwna nazwa). Wszystkie diody po włączeniu splittera świecą na czerwono (czyli chyba prawidłowo). Być może coś się zwaliło w ustawieniach wewnątrz splittera przez to, że testowałem go na wielu urządzeniach? Tylko jak je w takim razie zresetować (zwykły reset poprzez wyłączenie z prądu nic nie daje)? Jeżeli ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i rozwiązał go lub też ma jakieś pomysły na przywrócenie nSplittera do stanu używalności, to byłbym wdzięczny za pomoc. Dodam, że urządzenie jest na dwuletniej gwarancji, ale wysyłkę do serwisu uznaję za ostateczność (pewnie musiałbym czekać z miesiąc aż mi odeślą).
 
D

Deleted member 121090

Guest
Witam.

Tydzień temu zakupiłem rozdzielacz sygnału hdmi o nazwie nSPLITTER PRO 1x2 MK-II (nowy). Na początku nie było z nim kłopotów - rozdzielałem za jego pomocą sygnał do telewizora i projektora (jednocześnie). Sygnał pochodził z dekodera telewizji cyfrowej (Pace HD), innym razem z komputera lub też konsoli. W ostatnich dniach pojawił się jednak problem. nSplitter przestał rozdzielać sygnał. Próbowałem zaradzić temu poprzez podłączanie kabli hdmi do różnych gniazd splittera. Włączałem i wyłączałem splitter z prądu. Nic nie pomogło. Kable oraz urządzenia wysyłające i odbierające sygnał są ok. Komputer wykrywa splitter jako "EP-HDMI-RX" (na początku wykrywał po prostu telewizor, a teraz w opcjach widnieje ta dziwna nazwa). Wszystkie diody po włączeniu splittera świecą na czerwono (czyli chyba prawidłowo). Być może coś się zwaliło w ustawieniach wewnątrz splittera przez to, że testowałem go na wielu urządzeniach? Tylko jak je w takim razie zresetować (zwykły reset poprzez wyłączenie z prądu nic nie daje)? Jeżeli ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i rozwiązał go lub też ma jakieś pomysły na przywrócenie nSplittera do stanu używalności, to byłbym wdzięczny za pomoc. Dodam, że urządzenie jest na dwuletniej gwarancji, ale wysyłkę do serwisu uznaję za ostateczność (pewnie musiałbym czekać z miesiąc aż mi odeślą).
Zadzwoń do producenta-dystrybutora.
To konkretna firma i pewnie udzielą Ci fachowej porady.
 

prezy

New member
Bez reklam
Kartos miałem podobne problemy tylko z innym producentem 1 splitter działał 2 miesiące, kolejny 3 tygodnie a ostatni dosłownie 4 dni. Wszystkie reklamowałem w ramach gwarancji brałem na firmę. W końcu się delikatnie mówiąc wkur... i wymieniłem na innego producenta. Wszystko śmiga jak ta lala. Sygnał podaję z kompa na dwa tv.
 
D

Deleted member 121090

Guest
nSplitter to solidny wyrób.
Mam go już chyba ze cztery lata. Działa bez problemów.
Kiedyś sie kontaktowałem z dystrybutorem bo chciałem zakupi wersję proII i wiem że udzielają przez telefon rzetelnej informacji. Warto zadzwonić. Mogą pomóc.
 

Krzaku666

Banned
Ja mam raczej złe doświadczenia z nSplitterem, na 8 sztuk kiedyś chyba 3 lub 4 padły. Watpie czy coś tu się da wymyślć , oddaj do reklamaci to dostaniesz nowy.
 
Do góry