Witam.
Tydzień temu zakupiłem rozdzielacz sygnału hdmi o nazwie nSPLITTER PRO 1x2 MK-II (nowy). Na początku nie było z nim kłopotów - rozdzielałem za jego pomocą sygnał do telewizora i projektora (jednocześnie). Sygnał pochodził z dekodera telewizji cyfrowej (Pace HD), innym razem z komputera lub też konsoli. W ostatnich dniach pojawił się jednak problem. nSplitter przestał rozdzielać sygnał. Próbowałem zaradzić temu poprzez podłączanie kabli hdmi do różnych gniazd splittera. Włączałem i wyłączałem splitter z prądu. Nic nie pomogło. Kable oraz urządzenia wysyłające i odbierające sygnał są ok. Komputer wykrywa splitter jako "EP-HDMI-RX" (na początku wykrywał po prostu telewizor, a teraz w opcjach widnieje ta dziwna nazwa). Wszystkie diody po włączeniu splittera świecą na czerwono (czyli chyba prawidłowo). Być może coś się zwaliło w ustawieniach wewnątrz splittera przez to, że testowałem go na wielu urządzeniach? Tylko jak je w takim razie zresetować (zwykły reset poprzez wyłączenie z prądu nic nie daje)? Jeżeli ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i rozwiązał go lub też ma jakieś pomysły na przywrócenie nSplittera do stanu używalności, to byłbym wdzięczny za pomoc. Dodam, że urządzenie jest na dwuletniej gwarancji, ale wysyłkę do serwisu uznaję za ostateczność (pewnie musiałbym czekać z miesiąc aż mi odeślą).
Tydzień temu zakupiłem rozdzielacz sygnału hdmi o nazwie nSPLITTER PRO 1x2 MK-II (nowy). Na początku nie było z nim kłopotów - rozdzielałem za jego pomocą sygnał do telewizora i projektora (jednocześnie). Sygnał pochodził z dekodera telewizji cyfrowej (Pace HD), innym razem z komputera lub też konsoli. W ostatnich dniach pojawił się jednak problem. nSplitter przestał rozdzielać sygnał. Próbowałem zaradzić temu poprzez podłączanie kabli hdmi do różnych gniazd splittera. Włączałem i wyłączałem splitter z prądu. Nic nie pomogło. Kable oraz urządzenia wysyłające i odbierające sygnał są ok. Komputer wykrywa splitter jako "EP-HDMI-RX" (na początku wykrywał po prostu telewizor, a teraz w opcjach widnieje ta dziwna nazwa). Wszystkie diody po włączeniu splittera świecą na czerwono (czyli chyba prawidłowo). Być może coś się zwaliło w ustawieniach wewnątrz splittera przez to, że testowałem go na wielu urządzeniach? Tylko jak je w takim razie zresetować (zwykły reset poprzez wyłączenie z prądu nic nie daje)? Jeżeli ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i rozwiązał go lub też ma jakieś pomysły na przywrócenie nSplittera do stanu używalności, to byłbym wdzięczny za pomoc. Dodam, że urządzenie jest na dwuletniej gwarancji, ale wysyłkę do serwisu uznaję za ostateczność (pewnie musiałbym czekać z miesiąc aż mi odeślą).