Nowy zestaw kina domowego o dobrych parametrach

pit_piotr

New member
Witam serdecznie,

Zastanawiam się nad umeblowaniem swojego mieszkania i pragnę nie zapomnieć o kinie domowym ;)

Moje oczekiwania są dość płytkie to znaczy pragnę zakupić sprzęt o bardzo dobrych parametrach.

Z półki cenowej trochę powyżej standardu ale nie przesadzając tj do 1200zł.

Pierwsze zmysły były to pomysł na Harmona Kardona HKTS 16 bo małe i zgrabne, ale czy słusznie?

Nie słyszałem a nie widziałem tylko na obrazkach w necie ;)

Cel użytkowania muzyka 60%, 35% filmy i 5% gry.

Mam następujące rozmieszczenie pokoju i widzę rozmieszczenie ich pod sufitem.

Już kable są wypuszczone 2*półtorówka

Jest minus gdyż głośniki nie grają same więc muszę zakupić jeszcze amplituner ale jaki?

Proszę o doradę gdyż jestem zielony z tego tematu a zależy mi sprzęcie na poziomie.

Za co z góry dziękuję!

pozdrawiam
pit_piotr



moj_salon.png
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Napisz jaki masz metraż w tym salonie, bo nie mogę odczytać z rys.? Te 1200zł to na co konkretnie, amplituner, amplituner + kolumny? Piotruś, nawet gdybyś przeznaczył tą kwotę na amplituner, to będzie on niskobudżetowy. Za średniej klasy ampli musisz dać ok. 2k. Jeśli 60% muzyki to ja bym kupował kolumny podstawkowe ale drewniane. HKTS to fajny sprzęt, ale głównie w KD. 1,5mm w kablach daje się przeważnie na surroundy, a na fronty lepiej te 2-2,5mm, chociaż zależy jakie fronty i jaka odległość?
 

pit_piotr

New member
Ściany 4,5 x 6,4 metra co daje mi 29,44m2.

Wiedząć, że pragnę zakupić sprzęt trochę powyżej przeciętnej klasy zdaje sobie sprawę, że muszę dołożyć...

Dlatego myslę, aby zakupić głośniki do 1200PLN a do tego pewnie amplituner używany ;( zawsze to ok 50% taniej.

Zastanawiają mnie 2 rzeczy o których wspomniałeś