Nowy telewizor

nysiara

New member
Witam.
To mój debiut na forum więc proszę o wyrozumiałość. Nie siedzę na bieżąco w rynku TV więc można powiedzieć, że jestem lekko zielony. Znam podstawy ;-) Rodzice robią małe przemeblowania w domu i chcą zrobić taki niby pokój telewizyjny. Meble już są teraz tylko pasuje zakupić nowy telewizor. Zauważyłem, że szuka się tutaj sprzętu według listy pytań. Poniżej ją zamieszczam. Liczę na konkretne odpowiedzi i ewentualnie jakieś linki objaśniające niektóre funkcje. :smile:

1. Odległość od ekranu: od 3m do 4,5
2. Jak słońce świeci w pokoju: pokój średnio oświetlony, jedno duże okno od strony północnej i jedno dachowe od zachodniej, raczej nigdy nie ma bezpośredniego słońca
3. Jak duży jest pokój: ok. 6x4m
4. Preferowana technologia: bez znaczenia
5. Jaki masz obecnie telewizor: ok.10-letni Panasonic Viera 27 albo 29cali
6. Jakie programy najczęściej oglądasz: różne
7. Oglądasz w dzień czy wieczorem: w dzień i wieczorem
8. Wieczorem oglądasz przy świetle czy wolisz bez: przy świetle i bez, będzie delikatne białe podświetlenie na meblach pod i nad telewizorem
9. Wolisz obraz ostry czy łagodny: bez znaczenia
10. Matryca błyszcząca czy matowa: bez znaczenia
11. Preferowana wielkość telewizora: nie znam się
12. Preferowana marka: bez znaczenia (ale może coś z SONY i Samsung)
13. Czego nie lubisz w telewizorach: bez znaczenia
14. Jakie urządzenia będą podłączone: dekoder HD, PS3, dvd
15. Ile % do telewizji a ile % do innych urządzeń: 80% tv
16. Siedzicie na wprost telewizora czy również z katów bocznych: raczej na wprost
17. Czy ważne jest wifi: raczej tak, mam w domu wifi to szkoda było by nie skorzystać
18. Czy będziesz korzystać z widgetów: nie wiem co to jest
19. Czy chcesz serfować w internecie poziomu telewizora: bez znaczenia
20. Czy chcesz korzystać z serwisu Ipla , Iplex, tvscreen -VOD: nie
22. Ma mieć 3D: bez znaczenia
23. Ma mieć slot na karty SD: bez znaczenia
24. Ma mieć tuner DVB-S: bez znaczenia