Nowy gramofon za 500zł?

gilusnk

Member
Hej wszystkim!

Poszukuję gramofonu do mojego zestawu (Melodika BL30 + Onkyo TX-8050). Mam ograniczony budżet, chciałbym wydać około 500zł, z tego co widzę na porównywarkach w tej cenie jest sporo modeli, pytanie brzmi czy są czegoś warte? Nie znam się na gramofonach, dlatego chciałbym raczej uniknąć używek. Przeszukiwałem już forum, jednak budżet innych użytkowników był sporo wyższy, dlatego zwracam się do Was z gorącą prośbą o pomoc. Z góry dzięki!!!

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
W tym budżecie nic ciekawego nie kupisz. Ja bym się wstrzymał i dozbierał kasy. Musisz się też liczyć z tym, że "zabawa" w czarną płytę nie jest tanie. Nie jestem wielkim znawcą winyli, bo sam od niedawna mam gramofon, ale 1000-1200zł to takie minimum z nowych. Możesz też zainteresować się używkami. Do 500zł już pewnie idzie coś kupić.

przemko77

Well-known member
Bez reklam
W tym budżecie to Marantz TT-42 to stara sprawdzona konstrukcja .W zasadzie jest to klon gramofonów Dual ,Thorens
Druga opcja to startowy model Pro-Ject

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Kolego 1000 zl to minimum i to też naprawdę nie będzie za ciekawy sprzęt, lepiej już może dać 1000-1300 i coś używanego kupić o ile Ci to nie przeszkadza ...

gilusnk

Member
A słuchał ktoś kiedyś modelu Marantz TT-5005? Kosztuje 750zł i jeśli nie jest najgorszy to chyba na niego bym się decydował

przemko77

Well-known member
Bez reklam
To taki średni gramofon - nie rzuca na kolana ,ale też nie można powiedzieć żeby całkiem był do kitu

Jest jeszcze jedna opcja - dołóż 149 zł i kup Thorensa TD150 to podstawowy gramofon jednej z najbardziej uznanych firm ,automat i nieźle zbudowany ,dźwiękowo lepiej niż Marantz .
Jest małe ale - dużych płyt możesz słuchać tylko przy uchylonej pokrywie ,myślę że nie będzie to problemem

przemko77

Well-known member
Bez reklam