M
michal.o
Guest
Witam wszystkich. Jestem w trakcie zakupu powyższego Panasonica i mam kilka pytań:
1. Jak wygląda fabrycznie pakowany egzemplarz? Czy można jakoś, patrząc na pudełko rozpoznać, czy TV nie był wyjmowany i jest nieużywany? Jakieś taśmy, nalepki, "plomby"? .
2. Czy wejście do menu serwisowego i sprawdzenie przepracowanych godzin FAKTYCZNIE grozi utratą gwarancji? Czy to prawda, że samo wejście w menu jest "zapisywane" i ewentualny serwis widzi je?
We środę jadę odebrać ten telewizor. Sklep stacjonarny, który mi sprowadza go (z jednego swojego salonu do "mojego") twierdzi, że oczywiście nówka. W mojej okolicy żaden inny sklep stacjonarny nie ma tego TV na magazynie, + nie ma możliwości nawet sprowadzenia. Więc trochę z przezorności chciałbym mieć pewność, co do GT30-stki .
3. Z innej beczki pytanie. Co to jest Menu Hotelowe? Istnieje coś takiego w GT30? Do czego to służy?
Dziekuję bardzo i pozdrawiam.
Michał
1. Jak wygląda fabrycznie pakowany egzemplarz? Czy można jakoś, patrząc na pudełko rozpoznać, czy TV nie był wyjmowany i jest nieużywany? Jakieś taśmy, nalepki, "plomby"? .
2. Czy wejście do menu serwisowego i sprawdzenie przepracowanych godzin FAKTYCZNIE grozi utratą gwarancji? Czy to prawda, że samo wejście w menu jest "zapisywane" i ewentualny serwis widzi je?
We środę jadę odebrać ten telewizor. Sklep stacjonarny, który mi sprowadza go (z jednego swojego salonu do "mojego") twierdzi, że oczywiście nówka. W mojej okolicy żaden inny sklep stacjonarny nie ma tego TV na magazynie, + nie ma możliwości nawet sprowadzenia. Więc trochę z przezorności chciałbym mieć pewność, co do GT30-stki .
3. Z innej beczki pytanie. Co to jest Menu Hotelowe? Istnieje coś takiego w GT30? Do czego to służy?
Dziekuję bardzo i pozdrawiam.
Michał