"Nowa" 46GT30E

M

michal.o

Guest
Witam wszystkich. Jestem w trakcie zakupu powyższego Panasonica i mam kilka pytań:

1. Jak wygląda fabrycznie pakowany egzemplarz? Czy można jakoś, patrząc na pudełko rozpoznać, czy TV nie był wyjmowany i jest nieużywany? Jakieś taśmy, nalepki, "plomby"? ;) .
2. Czy wejście do menu serwisowego i sprawdzenie przepracowanych godzin FAKTYCZNIE grozi utratą gwarancji? Czy to prawda, że samo wejście w menu jest "zapisywane" i ewentualny serwis widzi je?

We środę jadę odebrać ten telewizor. Sklep stacjonarny, który mi sprowadza go (z jednego swojego salonu do "mojego") twierdzi, że oczywiście nówka. W mojej okolicy żaden inny sklep stacjonarny nie ma tego TV na magazynie, + nie ma możliwości nawet sprowadzenia. Więc trochę z przezorności chciałbym mieć pewność, co do GT30-stki ;).

3. Z innej beczki pytanie. Co to jest Menu Hotelowe? Istnieje coś takiego w GT30? Do czego to służy?

Dziekuję bardzo i pozdrawiam.
Michał
 

Kris67

New member
Jeśli ten sklep to Rtv Euro Agd to jest to model powystawowy.Wiem,bo dzwoniłem i taką otrzymałem odpowiedź.Sam byłem tym telewizorem zainteresowany.
 
M

michal.o

Guest
Ten sklep to Media Expert.

Jeśli rozważasz ciągle 46GT30, to spróbuj u nich zapytać. Tylko z ich siecią jest zabawnie, bo w moim przypadku:
- sklep nr1: nie ma tego telewizora i nie można w ogóle sprowadzić
- sklep nr2 (inne miasto): nie ma w salonie, ale dla mnie sprowadzają gdzieś ze świata (albo główny magazyn, albo inny ich sklep - z ciekawości zapytam przy odbiorze).

Sieć niby ta sama, ale inne spółki, czy coś takiego ("zwykli pracownicy" sami nie umieli do końca tego wyjaśnić)... Więc polecam uderzyć do kliku ich sklepów (jak są niedaleko siebie) :).

Jutro odbieram TV. Oby faktycznie to była nówka.

Pozdrawiam.
Michał
 

digitalus

Banned
Podobnie jest w sklepie MM, przed chwila sprawdzilem.Wybralem przykladowo na internetowej stronie MM, TX-P42X50E , telewizor jest dostepny tylko w 5 sklepach na terenie calej polski.Tego telewizora nie ma nawet na polskiej stronie panasonica .Jak klient jest zainteresowany to pewnie przewoza z jednego sklepu do drugiego.
Wracajac do pytania to nie zauwazylem aby wejscie w menu serwisowe bylo gdzies zapisywane.
Na forum jest nawet bardziej szczegolowy opis, nie tylko jak wejsc do menu serwisowego , sprawdzenie czasu pracy telewizora i ilosci wlaczen i wylaczen.
 
Ostatnia edycja:
M

michal.o

Guest
Gdzieś wyczytałem, że każde wejście do menu serwisowego jest zapisywane "w telewizorze". I serwisanci potrafią zobaczyć, kiedy było wejście. Nie znam się kompletnie na tym, więc nie wiem jak oni to widzą, gdzie to się "zapisuje" itd...

Oczywiście chodzi mi tylko o sprawdzenie godzin pracy i liczby włączeń (pewność, że dostałem nówkę TV). Ale wszędzie widzę i czytam ostrzeżenia, że straci się gwarancję wtedy. Dlatego pytam, aby mieć pewność, że mogę spokojnie wejść do tego menu. Głupio byłoby przez taką błahostkę ewentualnie stracić 5 lat gwarancji...
 

piko70

New member
Żadnej gwarancji nie stracisz.Miałem kiedyś G10,zmieniałem nawet w menu serwisowym składowe kolorów,później tv był w warszawskim serwisie na ekspertyzie i nikt do niczego się nie czepił.
Co do trybu hotelowego,to ustawiasz tam "parametry startowe"tv,tzn z którego wejścia tv startuje,z jakim poziomem głośności itd
W media expert jest spora szansa,że telewizor wcześniej nie stał na wystawie i jest zupełnie nowy.Zresztą jak się ze sprzedawcą dobrze dogadasz,to na miejscu Ci pozwoli sprawdzić ilość nalatanych godzin.Kiedyś sprawdzałem w jednym ze sklepów ilość godzin w telewizorze dla siostry,sprzedawcy przez ramię zaglądali co robię a na koniec poprosili,żeby im zdradzić jak to zrobić:)

Pozdrawiam
 
Do góry