Netflix juz dostepny!

krzywy86

New member
Czy wie ktoś jak uzyskać jakość 4K? mi Sony pokazuje cały czas 720p. Mam wybrany pakiet 4K, łącze internetowe mam 30 Mbps więc powinno być ok a max co pokazuje tv to 720p. Ktoś ma jakieś pomysły?
 

Damaranus

New member
Z tego co pisali na wazelinowych serwisach, to w wielu przypadkach (filmy/seriale) HD nie jest HD, więc może 4k nie jest 4k. Albo serwis sam skaluje w zależności od wydajności łącza, coś tak YT tyle że bez opcji zmiany, albo materiał który oglądasz nie jest dostępny w wyższej rozdzielczości. Nie znam się na tym serwisie... jeszcze ;)
 

Razahell

New member
chyba łącze ma znaczenie, mam łącze 60Mb/s... odpaliłem serial Gotham i przez kilka pierwszych sekund miałem rozdzielczość 480 po chwili zrobiło się 720 a po kilkunastu sekundach 1080 i tak już zostało...



zdecydowanie jest obraz HD... na moim w755c wyglada to naprawde fajnie



chwile przejrzałem ofertę i niewiele jest pozycji z polska ścieżką dźwiękową i napisami... trzeba mieć nadzieje ze w miarę upływu czasu ta sytuacja się będzie zmieniać :hmm:

 

krzywy86

New member
Wczoraj udało się osiągnąć 2160p ale nie na stałe. Wahało się pomiędzy 1080p a 2160p. Generalnie jakość bardzo dobra. Tak jak pisaliście Netflix dobiera optymalną rozdzielczość. Najwyraźniej moje łącze plasuje się gdzieś pomiędzy 1080p a 2160p.
 

Razahell

New member
Wczoraj z dzieciakami obejzelismy Kota w Butach (dubbing)...Rewelacja :!:

Obraz Żyleta... Netflixa mam na koncie brata z Kanady... u nich standard kosztuje 7,99 dolara kanadyjskiego u nas ta sama wersja 9,99 euro
 

krzywy86

New member
To spora różnica. Miejmy nadzieje ze Netflix zweryfikuje swoje ceny i dostosuje je do polskiego klienta.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

Razahell

New member
To spora różnica. Miejmy nadzieje ze Netflix zweryfikuje swoje ceny i dostosuje je do polskiego klienta.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Raczej cena zostanie taka jaka jest... i wydaje mi sie ze problem ze stabilnością rozdzielczości zniknie po testowych 30 dniach. Po tym okresie sporo osób pewnie nie wykupi subskrypcji na stale...

No i w koncu za jednym zamachem dostep do netflixa dostalo 130 krajow, i ich serwery pewnie grzeja sie do czerwonosci :D
 

Damaranus

New member
W sieci już pojawiają się zestawienia i porównania cen i dostępnych programów/seriali/filmów i szczerze, jak dla mnie Janusza telewizji to bez szału. Gdybym opierał się tylko na tabelkach wazelinowych serwisów, to szczerze puknąłbym się w głowę kto to kupuje. Ale biorąc po uwagę że parę tytułów chętnie bym obejrzał, to chętnie zagłębiłbym się w temat, ale za takie pieniądze, gdzie w czasach 4k ja muszę wybierać pakiet Basic, HD czy 4k, to trochę kpina jest. HD powinno być standardem w takich serwisach, które nie ukrywajmy ale liczą sobie słono za dostęp do treści, biorąc pod uwagę, że brak tu typowych programów emitowanych w TV a po które i tak sięgamy.
 

zwierzak11

New member
a dla mnie prócz jakości obrazu liczy się też dzwięk . Płaski obraz uzupełnia DD 5.1 w wielu pozycjach a dobry dzwięk to druga połowa z przyjemności oglądania obrazu
 

asikpl

New member
Witam,żeby założyć konto darmowe na miesiąc trzeba przebrnąć przez tą całą biurokrację bez podawania tego wszystkiego nie da rady tego ominąć :blagam:
 

[Raccoon]

New member
Bez reklam
W sieci już pojawiają się zestawienia i porównania cen i dostępnych programów/seriali/filmów i szczerze, jak dla mnie Janusza telewizji to bez szału. Gdybym opierał się tylko na tabelkach wazelinowych serwisów, to szczerze puknąłbym się w głowę kto to kupuje. Ale biorąc po uwagę że parę tytułów chętnie bym obejrzał, to chętnie zagłębiłbym się w temat, ale za takie pieniądze, gdzie w czasach 4k ja muszę wybierać pakiet Basic, HD czy 4k, to trochę kpina jest. HD powinno być standardem w takich serwisach, które nie ukrywajmy ale liczą sobie słono za dostęp do treści, biorąc pod uwagę, że brak tu typowych programów emitowanych w TV a po które i tak sięgamy.
Po to masz wybór rozdzielczości, żebyś mógł dobrać do wielkości ekranu i szybkości łącza. Nie każdy ogląda content z Netflixa na dużym tv i na dobrym domowym łączy. Są jeszcze małe komórki i słaby net.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Zgadzam się z Tobą w 100% - tez uważam że wybór musi być dla ludzi bo zależy właśnie od wielkości tv i rodzaju jego oraz od netu jaki się ma w domu lub w mieszkaniu.
 

bubafat

Well-known member
Bez reklam
Witam,żeby założyć konto darmowe na miesiąc trzeba przebrnąć przez tą całą biurokrację bez podawania tego wszystkiego nie da rady tego ominąć :blagam:
Jaka biurokracja?
Chodzi Ci oto, ze jestes proszony o podanie danych karty kredytowej? Nie przyszlo Ci do glowy, ze moze po to, aby jakis cfaniak, o krotkim rozumku, nie zakladal co miesiac nowego testowego konta? ;)
Scenariusz, ze komus sie spodoba i bedzie chcial wykupic usluge i podac dane karty, aby placic co miesiac,,jest chyba oczywistym. To tez trudno zrozumiec? ;)
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Bubufat ja myślę że wielu by się znalazło takich co by tak robiło jak właśnie napisałeś.. a szczególnie w krajach biedniejszych..ale niektórzy musza do tego dojrzeć że nie wszyscy są uczciwi... wiec są takie a nie inne procedury potrzebne..
 

bubafat

Well-known member
Bez reklam
Ale ja nie zabraniam, czy nie pietnuje kombinowania, tylko brak "pomyslunku" i logiki. Przeciez ktos, po drugiej stronie lady, musi myslec, aby tak zorganizowac sprzedaz, zeby bylo tanio, sprawnie i zeby nie dac sie okradac. Pewnie ze mogloby byc wygodniej, chocby wspomniane przez kogos zdrapki, czy sms-owe top-upy. Tylko, ze to wszystko kosztuje dodatkową marzę i Vat. No kto zaplaci za dodatkowa kase na koszty+ zyski posrednikow i podatki? Podobnie z freeloaderami. Fajnie ze moga sobie za darmo potestowac usluge, ktora nie ma dla nich racji bytu i po miesiacu odpadna, ale te dodatkowe dziesiatki milionow podlaczonych, generuja taki ruch, ze dla dotychczasowych klientow, to kompletna zapasc uslugi. Ja w pierwszy dzien po podlaczeniu reszty Euroazji, mialem 480/720 na 240mbpsowym laczu (nigdy dotychczas zadnych problemow!).
Mam nadzieje, ze po tym pierwszym miesiacu to minie. Co by bylo gdyby tak kazdy mogl testowac w nieskonczonosc?
Netlfix ma dbac o swoich klientow, a nie o reszte swiata. Poza nikt nie kaze kupowac uslugi, ktora nam nie odpowiada. To nie "chleb", ktory musimy jesc codzien, czy szpital ktory czasami ratuje nam zycie.
Troche rezerwy.
Ja rozumiem, ze Polacy lubia sobie ponarzekac, ale bez przesady. Mozna lateo uzyskac dostep do wszystkich zasobow, bez wzgledu na region. Mozna zminimalizowac koszt zapisujac sie "z kumplem na spole". Mozna wreszcie (podobno na Chromie) zaladowac zewnetrzne napisy. Polacy umiejeja tez kombinowac, wiec jaki problem ulatwic sobie zycie?
 
Ostatnia edycja:

Razahell

New member
Własnie pojawiła się aktualizacja aplikacji NETFLIX (sony w755c)...

nie wiem co zmienila... nie widze nic nowego w interfejsie ani menu...

moze jakas stabilnosc poprawiona :niewiem:
edit:
Co nowego -->
Support for android Smart Lock
Optimizations for Android 6.0
Bug fixes
 
Ostatnia edycja:
Do góry