Netflix juz dostepny!

krzywy86

New member
Czy wie ktoś jak uzyskać jakość 4K? mi Sony pokazuje cały czas 720p. Mam wybrany pakiet 4K, łącze internetowe mam 30 Mbps więc powinno być ok a max co pokazuje tv to 720p. Ktoś ma jakieś pomysły?

Damaranus

New member
Z tego co pisali na wazelinowych serwisach, to w wielu przypadkach (filmy/seriale) HD nie jest HD, więc może 4k nie jest 4k. Albo serwis sam skaluje w zależności od wydajności łącza, coś tak YT tyle że bez opcji zmiany, albo materiał który oglądasz nie jest dostępny w wyższej rozdzielczości. Nie znam się na tym serwisie... jeszcze ;)

Razahell

New member
chyba łącze ma znaczenie, mam łącze 60Mb/s... odpaliłem serial Gotham i przez kilka pierwszych sekund miałem rozdzielczość 480 po chwili zrobiło się 720 a po kilkunastu sekundach 1080 i tak już zostało...

zdecydowanie jest obraz HD... na moim w755c wyglada to naprawde fajnie

chwile przejrzałem ofertę i niewiele jest pozycji z polska ścieżką dźwiękową i napisami... trzeba mieć nadzieje ze w miarę upływu czasu ta sytuacja się będzie zmieniać :hmm:

krzywy86

New member
Wczoraj udało się osiągnąć 2160p ale nie na stałe. Wahało się pomiędzy 1080p a 2160p. Generalnie jakość bardzo dobra. Tak jak pisaliście Netflix dobiera optymalną rozdzielczość. Najwyraźniej moje łącze plasuje się gdzieś pomiędzy 1080p a 2160p.

Razahell

New member
Wczoraj z dzieciakami obejzelismy Kota w Butach (dubbing)...Rewelacja :!:

Obraz Żyleta... Netflixa mam na koncie brata z Kanady... u nich standard kosztuje 7,99 dolara kanadyjskiego u nas ta sama wersja 9,99 euro

krzywy86

New member
To spora różnica. Miejmy nadzieje ze Netflix zweryfikuje swoje ceny i dostosuje je do polskiego klienta.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Razahell

New member
To spora różnica. Miejmy nadzieje ze Netflix zweryfikuje swoje ceny i dostosuje je do polskiego klienta.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk