NC+ a KDL-40W605b - da się podłączyć n bezpośrednio?

Pirzu

New member
Witam,
jestem absolutnym laikiem w tejże sprawie. Znajomy posiada Samsunga 4k 65 cali i ma tam możliwość włożenia karty N do telewizora, po czym wszystko ładnie działa.

Z szwagrem sprawdzałem tę opcję w 2 letnim Sony Bravia (na owe czasy no1 w portfolio Sony) i nie było takiej możliwości, by nc+ tam działało.. a jednak może coś nie tak zrobiliśmy?

Dlatego pytanie kieruję do Was: czy jest możliwość w modelu KDL-40w605b zrobić tak, by bez dodatkowego tunera NC+, który zbiera kurz i szpeci pokój móc oglądać kanały zakupionwe w nc+ ? Jeśli tak, to jakie kroki podjąć, jakie czynności by móc cieszyć się wolnością.

przemko77

Well-known member
Bez reklam
Da się ,tylko trzeba moduł nc+ gdyż samej karty w gniazdo CI/CI+ nie włożysz
z tego co się orientuję jest dostępny (już końcówka) moduł nc+ mix za 189zł po zakupie wybierasz pakiet ,najtańszy jest za 29zł /miesięcznie umowa jest na 12 miesięcy

Jest też druga opcja jeżeli nie checz się wiązać umowami - oferta pre-paid ,trzeba kartę Smart HD lub Tnk SD po migracji ,do tego moduł Conax Smit (który najlepiej współpracuje z kartami ) ok.130zł

Pirzu

New member
Tzn ofertę już mam, mam tam pare pakietów, całkiem solidnie. Problem w tym, że jestem podłączony jako Multiroom, w chwili obecnej skonfigurowany pod maly router wifi zeby odbieral kod. Czy dalej jest mozliwosc dzialania ow slotu w TV dla multiroom?

Jeśli tak, rozumiem ze musze podjechac do punktu sprzedazy nc+ i poprosić o specjalny moduł , tak?

EDIT
Liste kanałów pobrało ale jest czarny ekran.. "lista kanałow jest zakodowana" czy cos takiego, rozumiem ze multiroomu nie obsluguje chyba... da sie to zrobic ?

Ostatnia edycja:

stojak123

New member
Da się ,tylko trzeba moduł nc+ gdyż samej karty w gniazdo CI/CI+ nie włożysz
z tego co się orientuję jest dostępny (już końcówka) moduł nc+ mix za 189zł po zakupie wybierasz pakiet ,najtańszy jest za 29zł /miesięcznie umowa jest na 12 miesięcy